۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱
جریمه ۵۱۰ هزار تومانی هم کارساز نشد؛ بیشترین بار ترافیک در اتوبان تهران- قم
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

جریمه ۵۱۰ هزار تومانی هم کارساز نشد؛ بیشترین بار ترافیک در اتوبان تهران- قم

تهران- نوروزی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از جریمه ۵۱۰ هزار تومانی رانندگان بی توجه به محدودیت های تعیین شده خبر داد و گفت: بیشترین بار ترافیک در اتوبان تهران-قم مشاهده می شود.

حیدر نوروزی در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص وضعیت راه های مواصلاتی استان تهران اظهار داشت: با گذشت هشت ساعت از اعمال محدودیت های ترافیکی در مبادی ورودی و خروجی استان تهران همچنان شاهد مسافران و بار و بندیل هایشان برای رفتن به دل کرونا و به قول اکثریت رفتن به ویلاهایشان هستیم و اثری از آن همه تکاپو و اعلام هشدارها در بیخیال های شمال خواه دیده نمی شود.

نوروزی افزود: جریمه ۵۱۰ هزار تومانی بازدارنده خوبی برای انصراف از سفر اقشار مختلف محسوب می شود اما گویا در آغوش کشیدن کرونا و سوغات بردن و آوردن آن برای شهروندان و مسافران جاده های شمال اولویت بیشتری دارد که اینگونه به دل جاده زده اند و توجیه می آورند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران گفت: طبق مصوبه و تصمیم کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد مدیریت کرونا محدودیت تردد در مبادی ورودی و خروجی استان تهران و دیگر استان ها وضع شده و ممنوعیت خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به پایتخت در محورهای ورودی و خروجی استان از ساعت ۱۲ ظهر دوشنبه ۱۲ آبان تا ۲۴ جمعه ۱۶ آبان اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه محدودیت‌ها در محورهای شمالی شرق استان تهران، میدان امام رضا (ع) شهر فیروزکوه، در مسیر هراز بعد از پمپ بنزین مشا و در محورهای جنوبی بزرگراه امام رضا (ع) خروجی شهر شریف آباد و سه راهی چرمشهر اعمال شده است گفت: با تاسف زیاد بسیاری از شهروندان بدون توجه به محدودیت ها راهی استان های شمالی شده اند و مشکلات و ترافیکی را در راه های رقم رده اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران عنوان داشت: قطعا رانندگان خاطی که به محدودیت ها بی توجه بوده اند مبلغ ۵۱۰ هزار تومان جریمه می شوند و هم اکنون در محورهای هزار، اتوبان قم-تهران ترافیک داریم و بیشترین بار ترافیکی را در اتوبان تهران-قم شاهد هستیم.

کد خبر: ۵۱٬۵۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha