۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳
اعطای بسته تسهیلاتی به ۳۰۰ فارغ‌التحصیل یزدی
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد خبر داد

اعطای بسته تسهیلاتی به ۳۰۰ فارغ‌التحصیل یزدی

یزد- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از اعطای بسته تسهیلاتی به ۳۰۰ فارغ‌التحصیل یزدی با تأکید به کسب و کارهای نوپا خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدرضا پاکدل، گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره برای توسعه اکوسیستم ارتباطات و فناوری اطلاعات و رونق کسب و کارهای ICT استان در قالب ۱۰ طرح تخصیص یافت.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد هدف از اعطای بسته تسهیلاتی ۱۰ میلیارد تومانی را حمایت از کسب و کارهای کوچک و بزرگ فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و ایجاد اشتغال پایدار برای فارغ التحصیلان و نیروهای متخصصین این حوزه بیان کرد.

وی افزود: تسهیلات مذکور به کسب و کارهای نوپا دارای اپلیکیشن و بازی‌های موبایلی، کسب و کارهای غیر نوپا، واحدهای صنفی، برگزیدگان رویدادهای نوآوری و ایجاد و توسعه شتابدهنده‌های تخصصی پرداخت می‌شود.

پاکدل ادامه داد: کسب و کارها و شرکت‌های متقاضی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام تسهیلات وام وجوه اداره شده به لینک http://yazd.ict.gov.ir/fa/home/tashilat  یا سایت ایران کارفا به آدرس irankarfa.ir و یا سایت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد به آدرس yazd.ict.gov.ir مراجعه نمایند.

به گفته این مسئول، این تسهیلات با هدف اشتغالزایی ۳۰۰ نفر تخصیص یافته است.

کد خبر: ۵۱٬۵۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha