۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
تکمیل پروژه احداث سد فینسک مطالبه جدی سمنانی‌ها از وزارت نیرو است
نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس:

تکمیل پروژه احداث سد فینسک مطالبه جدی سمنانی‌ها از وزارت نیرو است

سمنان- نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس بابیان اینکه تکمیل پروژه احداث سد فینسک مطالبه جدی سمنانی‌ها از وزارت نیرو است، گفت: وزارت نیرو باید تلاش کند تا این پروژه مشمول زمان نشده و در تاریخ مشخص این سد به بهره‌برداری رسد.

به گزارش خبرنگار بازار، عباس گلرو ظهر دوشنبه در آئین افتتاح پروژه آب‌رسانی پایدار سرخه بابیان اینکه تکمیل پروژه احداث سد فینسک مطالبه جدی سمنانی‌ها از وزارت نیرو است، اظهار داشت: وزارت نیرو باید تلاش کند تا این پروژه مشمول زمان نشده و در تاریخ مشخص سد فینسک به بهره‌برداری رسد.

وی با اشاره به‌ضرورت پیگیری و تلاش وزارت نیرو برای تأمین اعتبارات موردنیاز این پروژه خاطرنشان کرد: بحران کم‌آبی در سمنان جدی است و این در حالی است که منابع آبی ازجمله فینسک را در بالادست در اختیار دارد.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر با تأکید بر اینکه تحقیقات و مطالعات برای اجرای طرح احداث سد فینسک انجام‌شده و باید اجرایی شود، تصریح کرد: موقعیت استان سمنان در حوزه تأمین آب یک موقعیت استراتژیکی است به همین دلیل مدیریت آب و منابع آبی چه در حوزه داخلی و چه خارجی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

گلرو با اشاره به اینکه در حوزه داخلی نیز با بحران آب مواجه هستیم اما این موضوع جدی و نگران‌کننده‌ای نیست، افزود: در بحث انتقال آب خزر درصدد تأمین اعتبارات آن از منابع ملی بودیم.

وی با تأکید بر لزوم اجرای هرچه سریع‌تر این طرح بیان کرد: در شرایط فعلی باید مدیریت مصرف آب و استفاده بهینه از آن را در دستور کار قرار دهیم تا بتوان از بحران کم‌آبی عبور کرد.

کد خبر: ۵۱٬۵۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha