۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای خودروهای متخلف
معاون وزیر کشور اعلام کرد

جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای خودروهای متخلف

ذوالفقاری، معاون وزیر کشور گفت: محدودیت‌های کرونایی و تردد از ساعت ۱۲ امروز آغاز ‌شده و تا ساعت ۲۴ جمعه ادامه می‌یابد.

به گزارش بازار، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور، امروز (دوشنبه ۱۲ آبان) در حاشیه جلسه وزرای کشور و بهداشت گفت: با توجه به روند شیوع بیماری ویروس کرونا به ویژه در ۲۵ استان که دارای وضع خطر هستند، تصمیم گرفته شد محدودیت تردد در مراکز ۲۵ گانه استان‌ها اجرا شود و ۶ استان دیگر هم درگیر خواهند شد و به نوعی تردد در آن‌ها هم ممنوع خواهد بود.

وی ادامه داد: مردم تهران در شهرهای حاشیه‌ای تهران می‌توانند تردد کنند، اما از محدوده استان تهران نمی‌توانند خارج شوند. مرز استان‌ها را در نظر گرفتیم و تردد در خود استان‌ها مشکلی ندارد.

ذوالفقاری با اشاره به جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای خروج خودروها از استان‌های دارای پلاک همان استان گفت: اگر کسی اصرار به حرکت کند خودروی او متوقف می‌شود. در این طرح، تهران و البرز را یک استان در نظر گرفته ایم.

وی گفت: ممنوعیت تردد فقط برای خودروهای پلاک شخصی است و شامل حمل و نقل عمومی اعم از قطار، هواپیما و اتوبوس‌های بین شهری نمی‌شود.

رئیس کمیته امنیتی انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: البته افراد از کنار گذرهای جاده می‌توانند حرکت کنند، ولی نمی‌توانند به داخل شهرها وارد شوند.

ذوالفقاری در مورد استان‌های شمالی نیز گفت: استان‌های شمالی مشمول وضعیت خطر نبودند، ولی وقتی از تهران و دیگر استان‌ها کسی نمی‌تواند خارج شود پس این استان‌ها ها مسافر ندارند.

کد خبر: ۵۱٬۴۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha