۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
اموال مازاد غیرمنقول دستگاه‌های اجرایی اردبیل برای اتمام پروژه‌های عمرانی هزینه می‌شود
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل:

اموال مازاد غیرمنقول دستگاه‌های اجرایی اردبیل برای اتمام پروژه‌های عمرانی هزینه می‌شود

اردبیل- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل از هزینه کرد اموال مازاد غیرمنقول دستگاه‌های اجرایی اردبیل برای اتمام پروژه‌های عمرانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا نوروزی ظهر دوشنبه در دیدار با برخی مسئولان در محل اداره کل اقتصاد و دارایی اردبیل اظهار داشت: مولدسازی دارایی‌های دولت از اهم مواردی است که به دنبال آن هستیم و به همین منظور اموال مازاد غیرمنقول دستگاه‌های اجرایی اردبیل در اتمام پروژه‌های عمرانی هزینه می‌شود.

وی با اشاره به این که تاکنون مجوز ۶۳ فقره اموال مازاد غیرمنقول دستگاه‌های دولتی استان برای فروش گرفته شده است، بیان کرد: در راستای تحقق اهداف مورد نظر و نیز در راستای ارزش‌افزایی برنامه‌های تغییرکابری در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل ادامه داد: صرف این مبالغ برای جبران کسری بودجه دولت و نیز تعدیل تراز منفی تخصیص‌های استانی با هزینه ۲۰ میلیارد تومانی در دستور کار است و در این زمینه سقف ۵۰ درصد از محل فروش اموال و دارایی‌ها برای تملک دارایی‌های سرمایه‌ای محقق می‌شود.

نوروزی ادامه داد: در راستای پرداخت مطالبات بازنشستگان و پرداختی‌های بازخریدی و جبران پاداش ۵۰ درصدی نیز اقدامات لازم انجام یافته و درصدد جبران کسری بودجه‌ها هستیم تا بتوانیم مشکلات و موانع موجود را از سر راه برداریم.

وی اظهار کرد: درصدد فعال‌سازی پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی در طی امسال هستیم و در این زمینه با تلاش برای بهبود وضعیت اقتصادی استان برنامه‌های راهبردی را پیاده‌سازی کرده و برای حل مشکلات و موانع موجود به طور مناسب و قابل قبول وارد عمل می‌شویم.

کد خبر: ۵۱٬۴۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha