۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
قرعه کشی محصولات جدید سایپا برگزار شد
صبح امروز؛

قرعه کشی محصولات جدید سایپا برگزار شد

قرعه کشی چهارمین طرح پیش فروش یکساله محصولات سایپا برگزار شد و در آن ۳۱ هزار برنده ۱۰ نوع محصول سایپا مشخص شدند.

به گزارش بازار، در این مرحله ۴۵۱ هزار و ۳۵۸ متقاضی نام نویسی کرده بودند که با حذف ۵۱۸۴ متقاضی فاقد شرایط ۴۴۶ هزار و ۱۷۴ نفر در قرعه کشی این دوره شرکت داده شدند که بیشترین متقاضی مربوط به خودروی شاهین را ۱۰۳، ۱۹۴۴ متقاضی بوده است.

بر اساس این گزارش، برای محصول ساینا دنده‌ای ۷۸ هزار و ۱۴۰ متقاضی واجد شرایط بودند که از این میزان پنج هزار نفر برنده انتخاب شدند برای محصول تیبا ۲ نیز ۸۱ هزار و ۹۳۹متقاضی واجد شرایط بودند که ۴۵۰۰ نفر به عتوان برنده انتخاب شدند.

همچنین برای خودروی تیبا صندوق دار تعداد ۴۸ هزار و ۹۸۶ نفر متقاضی واجد شرایط بودند که ۴۵۰۰ نفر به عنوان برنده انتخاب شدند برای خودرو سایپا ۱۵۱ نیز ده هزار و ۷۲۳ نفر به عنوان متقاضی واجد شرایط بودند که سه هزار نفر به عنوان برنده انتخاب شدند.

خودرو شاهین ۱۰۳ هزار و ۱۴۴ نفر متقاضی داشت که برای این خودرو نیز ۸۵۰۰ نفر برنده انتخاب شدند.

برای خودروی کوییک دنده ای، کوییک آر و کوییک آر تریم قرمز به‌ترتیب ترتیب ۳۸ هزار و ۲۵۰ نفر، ۱۹ هزار و ۷۶ نفر و ۲۳ هزار و ۳۸۳ نفر متقاضی واجد شرایط بودند که از این تعداد به ترتیب ۲۵۰۰ نفر، هزار نفر و هزار نفر برنده انتخاب شدند.

برای خودرو نیسان تک سوز ۱۱ هزار و ۷۱۱ نفرو نیسان دوگانه سوز ۳۱ هزار و ۷۰ نفر متقاضی بودند که به ترتیب ۳۰۰ نفر و ۷۰۰ نفر برنده انتخاب شدند.

نتایج این دوره از قرعه کشی محصولات سایپا ظهر پس فردا چهارشنبه (۱۴ آبان) اعلام خواهد شد.

در این دوره از قرعه کشی طرح پیش فروش یکساله محصولات سایپا ۱۰۰ درصد تعداد برندگان نیز به عنوان ذخیره انتخاب شدند تا در شرایطی که برندگان نتوانند مراحل تکمیل وجه را تکمیل کنند جایگزین آنان می‌شوند.

چهارمین طرح پیش فروش یک ساله محصولات سایپا در حقیقت دهمین طرح انواع فروش محصولات گروه خودروسازی است.

کد خبر: ۵۱٬۴۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha