۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
امضاء های طلایی برای اختصاص نهاده های دامی تعیین کننده است
عضو هیأت مدیره اتحادیه وارد کنندگان نهاده های دام و طیور:

امضاء های طلایی برای اختصاص نهاده های دامی تعیین کننده است

نهاوندی، عضو هیأت مدیره اتحادیه وارد کنندگان نهاده های دام و طیور گفت: همچنان امضاء های طلایی و تصمیم افراد برای اختصاص نهاده های دامی تعیین کننده است و مدرک دارم که در تاریخ ۹ آبان، دستی و خارج از سامانه بازارگاه نهاده توزیع شده است.

به گزارش بازار، محمدمهدی نهاوندی عضو هیأت مدیره اتحادیه وارد کنندگان نهاده های دام و طیور گفت: به علت نابسامانی وضع بازار، سامانه بازارگاه نیز وضع خوبی ندارد و وارد کننده، تولید کننده و مصرف کننده دچار مشکل هستند.

وی افزود: بیش از ۲۰ روز است که نهاده های دامی به مقصدی که حواله آن به وسیله سامانه بازارگاه صادر شده ارسال شده است اما خریدار تحویل آن را تأیید نمی کند.

 نهاوندی با انتقاد از عملکرد میزهای خدمت درباره نهاده های دامی در وزارت جهاد کشاورزی گفت: اختیار کامل توزیع این نهاده ها در اختیار وزارت جهاد کشاورزی است و آنها اجازه اصلاح نشانی خریدار را به ما به عنوان وارد کننده در سامانه بازارگاه نمی دهند.

وی افزود: با توجه به اینکه ذرت، ۲۱ درصد بیشتر از سال گذشته وارد شده است چرا در بازار سه برابر قیمت مصوب در بازار آزاد فروخته می شود؟

نهاوندی گفت: ذرت، ۲۱ درصد در مقایسه با سال گذشته بیشتر از گمرک ترخیص شده و یک میلیون و ۹۰۰ هزار تن نیز در حال ترخیص از گمرک است.

وی افزود: زمانی که سامانه بازارگاه وجود نداشت ذرت در حاشیه بازار قیمت هزار و ۷۰۰ یا هزار و ۸۰۰ تومان داشت اما از زمانی که این سامانه راه اندازی شده است قیمت ذرت در حاشیه بازار ۴ هزار و ۲۰۰ تومان است.

نهاوندی گفت: همچنان امضاء های طلایی و تصمیم افراد برای اختصاص نهاده های دامی تعیین کننده است و مدرک دارم که در تاریخ ۹ آبان، دستی و خارج از سامانه بازارگاه نهاده توزیع شده است.

وی افزود: در سال های گذشته بین وارد کننده و بهره بردار سامانه ای وجود نداشت اما اکنون وارد کننده موظف است همه واردات را در سامانه بازارگاه قرار دهد و هیچ حقی برای توزیع آن ندارد.

کد خبر: ۵۱٬۳۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • آرش IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      0 0
      با سلام ، یعنی کاری کردن که مصرف کننده واقعی دان طیور هم اعصابش خورد بشه و راضی بشه روال قبلی ادامه پیدا کنه ، فکر کنید سامانه بازارگاه رو برای کنترل بیشتر به سامانه ثبت احوال ، سامانه ثبت اسناد ، سامانه صنعت و معدن تجارت ، سامانه دامپزشکی ، سامانه جهاد و ... و هزارتا سامانه دیگه وصل کردن ، اونم قبل از هر نوع هماهنگی بین این سامانه ها ، اونوقت مصرف کننده برای رسیدن به خریدش کافیه یکی ازین سامانه ها ارور بده .