۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
عملکرد حقوقی‌های بورس، هر ۲ هفته یکبار بررسی می‌شود
نایب رئیس مجلس:

عملکرد حقوقی‌های بورس، هر ۲ هفته یکبار بررسی می‌شود

قاضی زاده هاشمی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد حقوقی‌های بورس در اجرای مصوبات شورای عالی بورس، اقدامات سازمان بورس و دادستانی هر دو هفته یک بار با برگزاری جلسات بررسی می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست خود با مسئولان بورس، دادستانی تهران و مسئولان قضایی کشور، گفت: در این جلسه مقرر شد، سازمان بورس اطلاعات موردنیاز دادستانی درباره شفافیت عملکرد فعالان حقوقی بازار را تهیه و به دادستانی ارائه دهد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: از  آنجا که کشف برخی از جرائم و تخلفات سازمان بورس به اطلاعاتی نیاز دارد که نمی‌تواند مستقیما تهیه کند و به همکاری دادستانی نیاز دارد، مقرر شد دادستانی برای تهیه این اطلاعات همکاری لازم را داشته باشد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه براساس تصمیمات گرفته شده در جلسه امروز، مقرر شد رابطی میان دادستانی و سازمان بورس ایجاد شود تا با یکدیگر در ارتباط باشند، اضافه کرد: وضعیت عملکرد حقوقی‌های بورس در اجرای مصوبات شورای عالی بورس و اقدامات سازمان بورس و دادستانی هر دو هفته یک بار با برگزاری جلسات بررسی می‌شود.

کد خبر: ۵۱٬۳۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha