۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵
کمک هزینه بیکاری هنرمندان در ایام کرونا واریز می شود
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر:

کمک هزینه بیکاری هنرمندان در ایام کرونا واریز می شود

سیدزاده، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با بیان آغاز صدور «هنر کارت» از واریز کمک هزینه بیکاری ناشی از شیوع بیماری کرونا برای هنرمندان از طریق هنرکارت خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از صندوق اعتباری هنر، سید حسن سیدزاده افزود: از زمان آغاز ثبت نام هنر کارت تاکنون بیش از ۶۰ هزار نفر از اعضای صندوق در سامانه هنرکارت ثبت نام کرده اند و برای بیش از ۳۲ هزار نفر از ثبت نام کنندگان از سوی بانک عامل افتتاح حساب شده است که طی این هفته به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص) کمک هزینه ایام بیکاری کرونا به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

وی تصریح کرد: هنرکارت، کارت هویتی اعضای صندوق اعتباری هنر محسوب می‌شود و از این پس خدمات صندوق در قالب این کارت که عضو شبکه بانکی کشور است به هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران عضو ارائه می‌شود.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به مشکلات جامعه فرهنگ و هنر کشور پس از شیوع کرونا گفت: با توجه به محدودیت فعالیت‌های مراکز فرهنگی و هنری با پیگیری‌های انجام شده در دولت پرداخت کمک هزینه ایام بیکاری ناشی از شیوع ویروس کرونا به اعضای صندوق در قالب هنرکارت محقق شد و براین اساس طی این هفته کمک هزینه معیشتی به حساب متصل به هنرکارت اهالی فرهنگ و هنر واریزخواهد شد.

سیدزاده درخصوص دریافت هنر کارت افزود: با همراهی بانک عامل هنرکارت برای اعضا صادر و طی چند مرحله توزیع خواهد شد. متعاقباً اطلاعات تکمیلی در خصوص جزییات دریافت این کارت از طریق ارسال پیامک اطلاع رسانی می‌شود.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: رایزنی با مجموعه‌ای از فروشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و رفاهی برای ارائه خدمات به دارندگان هنرکارت در جریان است.

کد خبر: ۵۱٬۳۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha