۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
آخرین وضعیت واحدهای مسکن مهر در آذربایجان شرقی
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی تشریح کرد؛

آخرین وضعیت واحدهای مسکن مهر در آذربایجان شرقی

تبریز- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی آخرین وضعیت پروژه مسکن مهر در استان را تشریح کرد و گفت: سه و نیم‌میلیون متر مربع پروانه صادر شده و ۳۰ هزار واحد مسکونی ساخته شده است.

به گزارش بازار، ابوالقاسم سلطانی افزود: در سال ۹۸ و سال منتهی به ۹۹ کارهای بزرگی برای مسکن انجام گرفته به‌طوریکه سه و نیم‌میلیون متر مربع پروانه صادر شده و ۳۰ هزار واحد مسکونی ساخته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با تاکید بر اینکه دولت اقدامات زیادی در خصوص مسکن انجام داده است، گفت: ۲۷ هزار وام بافت فرسوده اعطا شده که ۱۹ هزار تبدیل به عقد قرارداد شده است.

وی متذکر شد: یکی از نکات جالب مساکن مهر این است که یارانه مسکن قطع شده است ولی در زمان استاندار در حال تکمیل محوطه‌های این مساکن هستیم.

سلطانی خاطرنشان کرد: سه هزار و ۶۰۰ واحد در قالب فروش اقساطی ۹۹ ساله، قطعات گروهی و اقشار ویژه اعطا شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه دولت در تبریز زمین نداشت و سیاست نیز بر جلوگیری از رشد کمی کلان‌شهرهاست، توضیح داد: شهر جدید شهریار و سهند نیز برای جلوگیری از سرریزی جمعیت است ولی با این حساب ۱۲ هزار واحد زمین تامین کرده‌ایم.

وی یادآور شد: ۱۶۰ هکتار مجددا وارد محدوده کرده‌ایم به‌ طوریکه بیشتر زمان ما برای تامین زمین صرف شده است.

سلطانی در خصوص طرح ملی مسکن خاطرنشان کرد: سهمیه استان ۴۰۰ هزار واحد بود که ۵۱ هزار و ۴۴۸ نفر ثبت‌نام کردند که ۲۱ هزار و۷۲۲ حائز شرایط بررسی بودند.

کد خبر: ۵۱٬۳۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha