۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
تلاش خودرویی‌ها برای رهایی از وضعیت منفی؛ راند بزرگ صعود بعد از ۱۳ آبان اتفاق می‌افتد؟
تحلیل تکنیکال؛

تلاش خودرویی‌ها برای رهایی از وضعیت منفی؛ راند بزرگ صعود بعد از ۱۳ آبان اتفاق می‌افتد؟

گروه خودرویی چند روزی است تحولات خوبی را برای صعود تجربه می‌کند.

وحید بلالی؛ بازار: امروز هم مانند روز گذشته خودرویی ها بهترین گروه از منظر ارزش و حجم معاملات بودند و این واقعیت نشان می دهد این گروه می تواند در آینده پرتقاضا شود، البته باید تحولات این گروه را بعد از انتخابات آمریکا رصد کرد، اما از لحاظ بنیادی این نمادها ارزنده شده و از لحاظ تکنیکال نیز در کف قیمتی خود قرار گرفتند.

در تایم فریم روزانه، خودرویی ها در حال ایجاد الگوی کف دوقلو بوده و در این راه به مقاومت تنکان و کیجون برخورد کرده اند، استوک استیک در این ناحیه نیز در حال ایجاد الگوی کف برای صعود است، ورود پول هوشمند نیز در تایم فریم روزانه در مرحله ثبات رسیده و منتظر تعیین تکلیف بورس بعد از تاریخ ۱۳ آبان است، حجم معاملات بالا نیز در اندیکاتور ولوم به خوبی قابل مشاهده است.

خودرویی ها در تایم فریم چهارساعته بعد از یک پرش مناسب در معاملات دیروز در وضعیت تعیین تکلیف قرار گرفته اند، استوک استیک علاقه ندارد از وضعیت اشتیاق خرید خارج شود و در این تایم فریم نیز پول هوشمند در مرحله سکون و ثبات قرار گرفته است.

در تایم فریم یک ساعته معاملات نکته جالبی دیده می شود و آن هم ارتفاع گرفتن پول هوشمند به سمت بالاست، در این تایم فریم استوک استیک باز هم در حال ارتفاع گرفتن به سمت بالاست.

خودرویی ها در تایم فریم نیم ساعت پایانی که بسیار پر اهمیت است، توانسته استوک استیک صعودی را بسازد و شیب پول هوشمند در وضعیت متعادل قرار بگیرد در این تایم فریم واگرایی مثبت macd به خوبی نشان داده می شود و این نکته نشان می دهد که خودرویی ها علاقه مند به اوج گیری هستند و تنها مشکل آنان وضعیت کلی بازار هستند.

برای بررسی یک چشم انداز بالاتر به وضعیت هفتگی خودرویی ها نگاهی می اندازیم، در تایم فریم هفتگی تنکان و کیجون در حال تعویض جای هستند، اما الگوی کف دوقلو نیز در تایم فریم دیده می شود.

خودرویی ها در حجم نیز در تایم فریم هفتگی یک الگوی راندینگ ساخته اند.

وضعیت خودرویی ها در تایم فریم ماهانه بهتر از هفتگی است در این تایم فریم اثرات مثبتی در کندل های قیمتی دیده شده  و macd و پول هوشمند نیز در این تایم فریم از نقطه جذاب خارج نشده اند.

کد خبر: ۵۱٬۲۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha