۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
کورس کره ای ها در تولید خودرو با اروپایی ها!
جنسیس در حال ارتقا قوای محرکه محصولات جدید خود است

کورس کره ای ها در تولید خودرو با اروپایی ها!

جنسیس آماده رونمایی از فیس‌لیفت سدان جمع‌وجور لوکس خود یعنی G۷۰ می‌شود.

بازار؛ گروه خودرو: برند لوکس زیر مجموعه هیوندای یعنی جنسیس آماده رونمایی از فیس ‌لیفت سدان جمع‌ و جور لوکس خود یعنی G۷۰ می‌شود. فارغ از بحث طراحی خارجی این سدان لوکس که مشابه برادر بزرگتر خود یعنی G۸۰ خواهد بود و از چراغ‌ های دوگانه در جلو و عقب و خطوط تیز افقی روی بدنه بهره خواهد گرفت که به نوعی DNA طراحی جنسیس است.
اما زیر کاپوت خود دو پیشرانه قدرتمند دارد که مهندسان این کمپانی با اندکی تغییرات راندمان موتور را بهبود بخشیده‌ اند. در نمونه‌ های استاندارد و پایه G۷۰ قرار است همانند نسخه‌ های فعلی خود با پیشرانه چهار سیلندر دو لیتری توربو شارژ و با حداکثر قدرت ۲۴۸ اسب ‌بخار قدرت و ۳۵۳ نیوتون ‌متر گشتاور به بازار آید.

 با این حال نکته جالب‌تر اینکه مطابق خبرهای منتشر شده از سوی مجله خودرو جنسیس ارتقا ۲ کیلووات (۲.۶ اسب‌بخاری) را در اختیار مشتریان G۷۰ ۲۰۲۱ می‌گذارد تا پیشرانه ۲۴۸ اسب‌ بخاری به ۲۵۰.۷ اسب‌بخار برسد.
اما در نسخه قدرتمندتر G۷۰ یعنی ۳.۳T همانند نسخه‌های فعلی با موتور شش سیلندر با آرایش وی‌ شکل به حجم ۳.۳ لیتری تجهیز شده به توربو شارژ حداکثر ۳۶۴.۷ اسب ‌بخار قدرت و ۵۱۰ نیوتون ‌متر گشتاور تولید می‌کند.  

کد خبر: ۵۱٬۱۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha