۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
۱۳۵۰ روستای اردبیل از گاز طبیعی بهره‌مند هستند
مدیر عامل شرکت گاز اردبیل:

۱۳۵۰ روستای اردبیل از گاز طبیعی بهره‌مند هستند

اردبیل- مدیر عامل شرکت گاز اردبیل گفت: یک هزار و ۳۵۰ روستای اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار بازار، سردار اسماعیلی صبح یکشنبه در بازدید از برخی از پروژه‌های گازرسانی اردبیل با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۱۱۴ کیلومتر شبکه گاز به شبکه های گازرسانی استان اضافه شده است گفت: میزان شبکه گذاری از ابتدای تأسیس شرکت تا کنون به بیش از نه هزار و ۷۳۹ کیلومتر رسیده است.

وی با بیان اینکه تعداد سه هزار  و ۲۷۴ عدد انشعاب گاز جدید نیز در سطح استان نصب شده است که از این تعداد یک هزار و ۹۴ علمک در شهرها و ۲هزار و ۱۸۰ انشعاب گاز طبیعی در روستاها نصب شده است گفت: تعداد انشعابات نصب شده در سطح استان اردبیل با احتساب تعداد علمکهای نصب شده در سالجاری  به ۲۴۰ هزار و  ۵۶۲ انشعاب رسیده است.

مدیر عامل شرکت گاز اردبیل اظهار کرد: در هفت ماهه ابتدایی سال جاری ۱۰ هزار و ۳۹۵ مشترک جدید در بخشهای مختلف اعم از خانگی، تجاری جذب این شرکت شده است که در همین راستا تعداد مشترکین گاز طبیعی از بدو تأسیس این شرکت به ۵۰۰ هزار و ۱۸۱ مشترک رسیده است.

اسماعیلی روستاهای بهره‌مند از گاز طبیعی در سطح استان اردبیل را یک هزار و ۳۵۰ روستا برشمرد و جمعیّت شهری بهره‌مند از گاز طبیعی در سطح استان را صد در صد و جمعیت تحت پوشش روستایی را بیش از ۹۵ درصد عنوان کرد و افزود : استان اردبیل دارای ۲۹ شهر می باشد که تمامی ساکنین شهرها از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت حفظ سلامت شهروندان و کارکنان، تمامی خدمات این شرکت به صورت غیرحضوری ارایه می شود و کلیه شهروندان می توانند با ورود به وبسایت شرکت گاز استان اردبیل به نشانی www.nigc-ar.ir از طریق منو میز خدمت الکترونیکی و با وارد کردن کد اشتراک به خدمات ارایه شده در بستر وب دسترسی داشته باشند.

مدیر عامل شرکت گاز اردبیل با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز طبیعی، افزود: از تمامی همشهریان و مشترکین شرکت گاز استان تقاضا دارم نسبت به رعایت این موارد ایمنی، توجهی خاص و دقیق داشته باشند تا در آینده شاهد حادثه ناشی از مصرف ناایمن گاز طبیعی نباشیم.

کد خبر: ۵۱٬۱۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha