۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳
شش طرح توسعه زیرساختهای شهرکهای صنعتی استان در دهه فجر به بهره برداری رسید
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد:

شش طرح توسعه زیرساختهای شهرکهای صنعتی استان در دهه فجر به بهره برداری رسید

یاسوج- مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شش طرح توسعه زیرساختهای شهرکهای صنعتی در دهه فجر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، هاشم موسوی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: جدول گذاری و زیرسازی در شهرکها، دو خط انتقال گاز و دو خطه انتقال برق دو مداره  از مهمترین طرح های افتتاح شده در دهه فجر است.

وی بیان داشت: این طرحها با اعتبار ۳۶ میلیارد ریالی اجرا و به بهره برداری  رسید.

موسوی افزود:  همچنین در دهه فجر، چندین طرح تولیدی شامل واحد تولیدی ماده نرم کننده و افزایش عمر لاستیک و واحد تولیدی کود شیمیایی سولفات پتاسیم در استان به بهره برداری رسید.

وی  طرح بسته بندی انوع گوشت، مصنوعات چوبی، بازسازی و نوسازی ترانسفورماتور و قطعات، طرح بسته بندی حبوبات و طرح تصفیه روغن موتور را از دیگر طرحهای افتتاحی در شهر کهای صنعتی عنوان کرد.

موسوی افزود: مساحت زمینهای شهرکهای صنعتی این استان یکهزار و ۵۴۱ هکتار است که از این میزان ۷۷۸ هکتار زمین صنعتی و بقیه شامل زیرساخت ها مانند جدول گذاری، فضای سبز و ... است.

وی اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد ۲۱ شهرک صنعتی مصوب و ۱۳ شهرک صنعتی در حال فعالیت دارد.

موسوی افزود: این استان نیازمند جذب سرمایه گذار در راستای شکوفایی ظرفیتها و استفاده از ظرفیتها است و شهرکهای صنعتی استان با امکانات مناسب آماده استقبال از سرمایه گذاران است.

کد خبر: ۵٬۱۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha