۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
رشد ۱۰ درصدی تولید آند، ۷ درصدی کاتد و ۵ درصدی کنسانتره مس
مدیرعامل صنایع مس ایران اعلام کرد

رشد ۱۰ درصدی تولید آند، ۷ درصدی کاتد و ۵ درصدی کنسانتره مس

سعدمحمدی، مدیرعامل صنایع مس ایران گفت: تا پایان مهرماه امسال، شرکت مس ۲۰۵هزار و ۱۰۹تن آند تولید کرده که با این میزان تولید، برنامه ۱۸۶ هزار و ۱۴۶ تنی ۷ماهه امسال را با ۱۰ درصد رشد محقق کرده است.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی صنایع مس ایران، اردشیر سعدمحمدی با اعلام این خبر افزود: همچنین طی این بازه زمانی شرکت مس ۱۶۲ هزار و ۷۳۱ تن کاتد مس تولید کرده که نسبت به برنامه هفت‌ماهه امسال از رشد ۷ درصدی برخوردار شده است.

مدیرعامل شرکت مس با بیان این‌که با این میزان تولید آند و کاتد، رکورد تولید هفت‌ماهه این محصولات از ابتدای راه‌اندازی شرکت ملی صنایع مس ایران تاکنون ثبت شده است، گفت: همچنین طی این بازه زمانی رکورد تولید هفت‌ماهه تولید کنسانتره مس ثبت شد به‌طوری که مجموع کارخانجات تغلیظ شرکت مس با ۵ درصد رشد نسبت به برنامه موفق به تولید ۷۰۶ هزار و ۷۸۹ تن کنسانتره مس شدند.

وی با بیان این‌که بررسی آمار تولید شرکت مس نشان می‌دهد که از ابتدای امسال تاکنون در مهرماه موفق به ثبت بالاترین میزان تولید کنسانتره مس شده‌ایم، افزود: تولید کنسانتره مس در مهرماه با رشد ۹ درصدی به رقم ۱۰۷ هزار و ۱۹۱ تن کنسانتره مس رسید که بالاترین میزان تولید کنسانتره در هفت‌ماهه گذشته امسال بوده است.

مدیرعامل شرکت مس در ادامه به میزان تولید مس محتوی معدنی اشاره کرد و گفت: در ۷ ماهه امسال این شرکت درمجموع تن۱۷۱ هزار و ۴۶۶ تن مس محتوی معدنی تولید کرده است که در مقایسه با برنامه ۱۶۷ هزار و ۴۸۴ تنی، رشد ۲ درصدی داشته است.

سعدمحمدی تصریح کرد: طی ۷ ماهه سال جاری درمجموع ۱۰۲میلیون و ۹۱۶ هزار تن سنگ معدن استخراج شده است که نسبت به برنامه امسال رشد ۳درصدی رشد داشته است.

وی افزود: همچنین شرکت مس در ۷ ماهه امسال، ۳۱میلیون و ۳۱۰هزار تن سنگ سولفور برداشت کرده است که ۲ درصد از برنامه در نظر گرفته شده برای برداشت سنگ سولفور جلوتر است.

کد خبر: ۵۱٬۰۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha