۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
نخستین سوپر مارکت مالی در شیراز افتتاح شد

نخستین سوپر مارکت مالی در شیراز افتتاح شد

شیراز- نخستین سوپر مارکت مالی توسط مجموعه تامین سرمایه تمدن در شیراز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بازار، مدیرعامل «آ بی شاپ» عصر شنبه در مراسم افتتاح اولین سوپرمارک مالی در استان فارس، گفت: این سوپر مارکت مالی خدمات مختلفی در خصوص بورس ، سرمایه گذاری ، کارگزاری ، سبد گردانی اختصاصی، مشاوره ، خدمات بیمه ای ، کارت اعتباری و ... ارائه می کند.

وی تصریح کرد: از آذر ماه سال قبل که این سوپر مارکت در کشور راه اندازی شد روند فعالیت تا امروز ادامه داشته و در ۱۱ شهر بصورت شعب فیزیکی در حال فعالیت هست.

وی از حضور بیش از  ۵۰ هزار نفر از سرمایه گذاران شیراز در این مرکز خبر داد و افزود: ۱۵۰ نفر از این سرمایه گذاران با سرمایه بالای یک میلیارد تومان در این سرمایه گذاری حضور دارند.

فدایی با اشاره به خدمات متنوع این سوپر مارکت مالی افزود: خدماتی همچون ارائه خدمات بازار سرمایه به ‌صورت مدیریت دارایی اختصاصی یا در قالب صندوق‌های سرمایه‌گذاری، مشاوره مالی و سرمایه‌گذاری و مدیریت ریسک و تامین مالی برای اشخاص حقوقی و خدمات کارگزاری و همچنین مشاوره و صدور انواع بیمه‌نامه و خدمات مالی عمومی و مشاوره به‌صورت مشاوره مالیاتی و حقوقی، و آموزش از دیگر خدمات سوپر مارکت‌های مالی است.

سرمایه زیر ۵۰ میلیون تومانی ۸۰ درصد افرادی که در بورس فعالیت دارند
در ادامه این مراسم مدیر عامل تامین سرمایه تمدن نیز با بیان اینکه شیراز شهر دوست داشتنی است که در قلب همه جا دارد افزود :خوشحالم که بازار جدید سرمایه در شیراز با توجه به مباحث بورس به عنوان موضوعی قابل توجه راه اندازی می شود.

محمود رضا خواجه نصیری با بیان اینکه ۸۰ درصد افرادی  که در بورس حضور دارند زیر۵۰ میلیون تومان سرمایه خود را در بورس قرار داده اند گفت :این حضور نشانگر این است که باید برای توانمند سازی، دادن آگاهی و ایجاد زیر ساخت های مالی سرمایه فعالیت جدی انجام شود.

خواجه نصیری افزود: بزرگ شدن بازار سرمایه باید منجر به خدمات رسانی بهتر به مردم شود  و زیر ساخت های غیر مستقیم تقویت شود.

وی در ادامه با اشاره به صندوق های سرمایه گذاری غیر مستقیم یا صندوق های ریسک پایین نیز گفت: در مسیر  توسعه زیر ساخت های خدمات مالی در کشور همه باید فعالیت کنند چرا که رشد نامتوازن زمانی پدید می آید که درامد هست اما  برای رشد زیر ساخت هزینه نشود.

خواجه نصیری با اشاره به اینکه ارائه خدمات در سوپرمارکت مالی، در واقع ارائه خدمات مالی اعتباری با پشتوانه بازار سرمایه است، افزود: به این ترتیب که این پیشخوان می‌تواند اقدامی در جهت رفع نیاز افراد علاقه‌مند به حضور در بازار سرمایه باشد که از دانش مالی کمتری برخوردارند.

مدیر عامل تامین سرمایه تمدن خاطر نشان کرد :امکان سرمایه گذاری مالی انلاین هم اکنون وجود دارد سوپر مارکت های مالی می تواند بحث آموزش را ارتقا دهد.

کد خبر: ۵۱٬۰۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha