۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
ورود ۱۰۰ اتوبوس و مینی‌بوس به پایتخت تا پایان هفته
شهردار تهران خبر داد

ورود ۱۰۰ اتوبوس و مینی‌بوس به پایتخت تا پایان هفته

حناچی، شهردار تهران از افتتاح بزرگراه شهید نجفی رستگار و ورود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس جدید به شهر تهران تا پایان هفته خبر داد.

به گزارش بازار، پیروز حناچی در مراسم آغاز ساخت تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید نواب – شهید تندگویان که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: بزرگراه نجفی رستگار در این هفته افتتاح می‌شود و بعد از گذشت یک دهه در این ماه ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه خواهد شد.

شهردار تهران افزود: طرح تقاطع همسطح بزرگراه شهید نواب – تندگویان در سه مرحله اجرایی می‌شود که مرحله اول، زیرگذری است که تردد از میدان بهمن به سمت آزادگان را تسهیل می‌کند و مرحله دوم تراز صفر به سمت نواب از روی زیرگذر است و در مرحله سوم که کارشناسان اجرای آن را در دست بررسی دارند؛ بزرگراه نواب به سمت میدان بهمن با تقاطع غیرهمسطح یا پل هوایی متصل می‌شود.

حناچی گفت: امیدواریم با اجرای این طرح یکی از گره‌های ترافیکی در ساعات اوج حل شود، سال‌هاست که ترافیک این منطقه موجب اتلاف وقت شهروندان شده است.

شهردار تهران با بیان این‌که برآورد اولیه نشان می‌دهد که این طرح ۴۲ میلیارد تومان هزینه دارد که تا ۵۷ میلیارد تومان نیز قابل افزایش است، خاطرنشان کرد: امیدواریم اجرای طرح‌ها در بهبود کیفیت زندگی شهروندان موثر واقع شود.

کد خبر: ۵۱٬۰۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha