۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
۹۰ کارخانه تعطیل در مازندران به مدار تولید بازگشت
رئیس سازمان صمت مازندران:

۹۰ کارخانه تعطیل در مازندران به مدار تولید بازگشت

ساری - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: در سال رونق تولید بیش از ۹۰ واحد تولیدی راکد و غیرفعال استان با حمایت کارگروه رونق تولید به چرخه فعالیت بازگشتند.

حسیقلی قوانلو در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: امسال بیش از ۹۰ واحد تولیدی تعطیل در استان با کمک مجموعه های مختلف از جمله استانداری راه اندازی دوباره شدند و به مدار تولید بازگشتند.

وی با اشاره به روند روبه رشد حوزه صنعتی در استان گفت: در سه چهار ماه اخیر میزان رشد برق مصرفی در حوزه صنعت ۱۶ درصد افزایش داشته است که نشان می دهد این بخش رونق گرفته است.

وی باعنوان اینکه در حال حاضر میزان صدور پروانه های تاسیس و بهره برداری در استان کاهش یافته است گفت: میزان سرمایه گذاری در بخش های صنعتی و اقتصادی نیز در استان به نسبت پارسال دو برابر شده است.

قوانلو گفت: سال قبل هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش اقتصادی و صنعت استان بهره برداری شد که این میزان تا پایان امسال به بیش از دو هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

رئیس سازمان صمت مازندران همچنین از اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا در بازارهای استان خبر داد و گفت: پس از تغییر قیمت بنزین نوسانات قیمی در بازار کالاها و اجناس در استان عادی بوده است.

وی همچنین درباره کمبود کالاهای اساسی گفت: از نظر وجود کالاهای اساسی در استان کمبود نداریم و میزان ذخایر این بخش رشد داشته است.

کد خبر: ۵۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha