۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
آموزش های مهارتی برای متخصصان معدن در زنجان مورد توجه قرار گیرد
رئیس انجمن اتحادیه صادر کنندگان زنجان:

آموزش های مهارتی برای متخصصان معدن در زنجان مورد توجه قرار گیرد

زنجان- رنگ رونا، رئیس انجمن اتحادیه صادر کنندگان زنجان با بیان اینکه در بخش معدن تربیت کارشناسان متخصص مورد توجه قرار گیرد، گفت: توجه به این امر مهم باعث ارتقای تولیدات معدنی با کیفیت می شود.

مهدی رنگ رونا در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه برای کارآفرینان و بخش خصوصی حفظ و جذب کارگران ماهر یک دغدغه  مهم و اصلی است، اظهار کرد: باید به ارتقای مهارت کارگران بیشتر توجه شود. 

وی اظهار کرد: اکثر واحدهای تولیدی استان زنجان با مشکل نیروی کار ماهر برخوردار هستند و باید آموزش نیروی کار مورد توجه قرار گیرد.

رئیس انجمن اتحادیه صادر کنندگان زنجان، گفت: در بخش معدن نیز تربیت کارشناسان متخصص مورد توجه قرار گیرد چرا که  باعث ارتقای تولیدات معدنی با کیفیت  شود. 

رنگ رونا تاکید کرد: استفاده از تجارب کشورهای  مختلف در آموزش نیروی کار متخصص از جمله آموزش نیروی کار در حوزه حمل و نقل بین المللی و اتصال آن به هاب لجستیک بین المللی موضوع بسیار مهمی را ایفا کند.

وی گفت: آموزش از مهم‌ترین نیازها در بخش معدن است و  آموزش برای متخصصین ماشین‌آلات یکی از نیازهای مهم معادن در اثر حال حاضر است.

رئیس انجمن اتحادیه صادر کنندگان زنجان، بر لزوم استفاده از ظرفیت آموزش دانشجویان در معادن برای تربیت نیروی کار درآینده تاکید کرد و گفت: آموزش‌های بلندمدت و استفاده از تجارب کشورهای صنعتی در ایجاد مراکز آموزشی بسیار مهم است.

رنگ رونا افزود: ایجاد مراکز آموزشی در شهرک‌های صنعتی برای ارتقای مهارت کارگران بسیار موثر است.

کد خبر: ۵۰٬۹۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha