۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
گران فروشی با ۵۳۱ پرونده بیشترین تخلفات صنفی در زنجان را دارد
مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان:

گران فروشی با ۵۳۱ پرونده بیشترین تخلفات صنفی در زنجان را دارد

زنجان- ممیزی، مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان با بیان اینکه ۴۱ بازرس در امر نظارت از بازار در استان فعالیت می‌کنند، گفت: طی هفت ماهه سالجاری گران فروشی با ۵۳۱ پرونده بیشترین تخلفات صنفی را به خود اختصاص داده است.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه  ۴۱ بازرس در امر نظارت از بازار در زنجان فعالیت می کنند، گفت: با بازرسی‌های انجام گرفته طی هفت ماهه سالجاری  گران‌فروشی با ۵۳۱ پرونده بیشترین تخلفات صنفی در استان را به خود اختصاص داده است.

وی اظهار کرد: همچنین عدم درج قیمت با ۴۳۵ پرونده تخلف و کم فروشی هم با ۲۸۳ فقره به ترتیب بیشترین تخلفات صنفی را به خود اختصاص دادند. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان، با بیان اینکه تعداد بازرسان در استان کم است، گفت: گزارشات مردمی به صورت جدی بررسی می شود.

ممیزی تاکید کرد: تیم‌های مشترک بازرسی اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات در سطح استان به جد فعالیت دارند و با متخلفین به جد برخورد می شود.

وی با بیان اینکه باید بازرسی از واحدهای تولیدی هم توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت به جد دنبال شود، تصریح کرد: در گران فروشی کالاها توسط اصناف خرده پا باید مشکل را از واحدهای تولی کننده پیگیر بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان، یادآور شد:طی هفت ماهه سالجاری با افزایش قیمت کالاها و نوسانات قیمت ارز برخی‌ها از این موقعیت سوء استفاده کرده و کالاها را با چند برابر قیمت به مردم عرضه می کنند.

کد خبر: ۵۰٬۹۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha