۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
شهرک‌های صنعتی اردبیل توسعه می‌یابد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل:

شهرک‌های صنعتی اردبیل توسعه می‌یابد

اردبیل- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل گفت: در حال حاضر با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته شهرک‌های  صنعتی استان توسعه می‌یابد و توسعه و تکمیل زیرساخت شهرک صنعتی در دو بخش شرقی و غربی در دستور کار است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شهرک‌های صنعتی اردبیل، محمد اهلی دربازدید از شهرک صنعتی (۲) اردبیل از توسعه این شهرک صنعتی خبر داد و اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، برای توسعه این شهرک صنعتی، ۲۳ هکتار زمین در بخش شرقی و ۹۵ هکتار در بخش غربی در نظر گرفته شده که طی فرآیند قانونی و پس از کسب مجوزات لازم از ادارات مربوطه، نسبت به توسعه این شهرک اقدام خواهد شد.

وی ادامه داد: مراحل تملک ۹۵ هکتاری به مراحل پایانی خود رسیده و این شرکت در حال تحویل اراضی مورد نظر می باشد.

اهلی از دیگر برنامه های این شرکت برای توسعه شهرک صنعتی اردبیل(۲) را آماده سازی زمین در فاز سوم این شهرک صنعتی برشمرد و افزود: در حال حاضر با واگذاری های انجام شده، زمین آماده سرمایه گذاری در این شهرک به پایان رسیده است که بر این مبنا، آماده‌سازی فاز سوم شهرک صنعتی اردبیل(۲) با مساحت ۲۰۰ هکتار آغاز شده است.

وی افزود: در مرحله نخست، آماده سازی ۵۰ هکتار از فاز سوم این شهرک با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب استان آغاز شده است که محل تامین اعتبار آن از بودجه جهش تولید سازمان برنامه و بودجه کشور خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل میزان این اعتبار را ۱۰۰ میلیارد ریال دانست و ابراز امیدواری کرد تا با تخصیص به موقع اعتبارات، روند تکمیل زیرساخت در شهرک‌های صنعتی استان شتاب گیرد.

وی همچنین از قول مساعد سازمان برنامه و بودجه کشور و استانداری اردبیل بر جذب به موقع اعتبارات تخصیصی به شهرک های صنعتی خبر داد و گفت: ساختمان ابنیه مدول دوم تصفیه خانه و بهسازی معابر شهرک صنعتی اردبیل(۲) با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز شده است که با اجرای آن روند خدمت رسانی به واحدهای تولیدی در این شهرک صنعتی مهم استان بهبود خواهد یافت.

کد خبر: ۵۰٬۹۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha