۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
گلف آر ۲۰۲۱ قدرتمندترین گلف تاریخ معرفی شد
قدرتمند، پویا و کارآمدتر از گذشته

گلف آر ۲۰۲۱ قدرتمندترین گلف تاریخ معرفی شد

گروه خودروسازی فولکس واگن تاکنون جزئیات فنی مربوط به گلف آر را اعلام نکرده است، اما این خودروساز اعلام کرده نسبت به نسل‌های قبلی خود قدرتمندتر، پویاتر، کارآمدتر و... شده است. این خودرو مجهز به یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژر بوده که قدرت را برای چرخ‌ها تولید و تامین می‌کند.

بازار؛ گروه خودرو: روز گذشته نمونه آزمایشی از فولکس واگن گلف آر در پیست نوربرگ رینگ در حال حرکت دیده شد، اولین تیزر رسمی این خودرو نیز منتشر شده است. گلف آر مدل ۲۰۲۱، قدرتمندترین گلف تولید شده در تاریح پر فروش‌ترین برند شناخته می‌شود که ۴ نوامبر سال جاری عرضه خواهد شد.
گروه خودروسازی فولکس واگن تاکنون جزئیات فنی مربوط به گلف آر را اعلام نکرده است، اما این خودروساز اعلام کرده نسبت به نسل‌های قبلی خود قدرتمندتر، پویاتر، کارآمدتر و... شده است. هرچند که فولکس واگن سعی کرده این خودرو را با فناوری‌های روز به ویژه سیستم‌های دیجیتالی مجهز کند، اما نکته قابل تامل در این محصول پیشرانه قوی، سیستم جدید چهار چرخ محرک با کنترل چرخ انتخابی در محور عقب است. این سیستم جدید از یک سیستم مدیریت دینامیک پیشرفته استفاده می‌کند که با قفل دیفرانسیل الکترونیکی جلو کنترل انطابق را انجام می‌دهد.  
این خودرو مجهز به یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژر بوده که قدرت را برای چرخ‌ها تولید و تامین می‌کند. توربوشارژر نصب شده روی این خودرو مجهز به فناوری جدید مسیریابی گازهای خروجی خنک کننده با آب به توربوشارژر توام با سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ با تنظیم میل بادامک بهره مند است. هرچند که این خودروساز آلمانی تاکنون خبر رسمی در این باره منتشر نکرده است، اما پیشرانه این محصول ۳۱۵ اسب بخار قدرت را تامین می‌کند. شنیده‌های حاکی از استفاده یک گیربکس دو کلاچه شش یا هفت سرعته در این خودرو است.
پس از اولین رونمایی رسمی از گلف، این محصول در ۵ نوامبر آماده فروش در اروپا خواهد بود که در سال ۲۰۲۱ به آمریکا خواهد رفت. هرچند که انتظار می‌رود از گلف آر یک مدل هاچ بک و یک مدل واگن استیشن عرضه و در نمایشگاه‌ها معرفی شود.

کد خبر: ۵۰٬۸۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha