۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
دستور ویژه وزیر صمت برای همکاری با جوان مخترع کلاچ برقی

دستور ویژه وزیر صمت برای همکاری با جوان مخترع کلاچ برقی

رزم حسینی، وزیر صمت برای جلب همکاری جوان سیستان‌ و ‌بلوچستانی مخترع کلاچ برقی با حفظ حقوق مالکیت معنوی، دستور ویژه صادر کرد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت به ‌دنبال ارائه کسب‌ و کار تولید کلاچ برقی در برنامه «میدون» شبکه سه سیما، به رئیس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) دستور داد نسبت به جلب همکاری جوان سیستان‌ و بلوچستانی مخترع کلاچ برقی با حفظ حقوق مالکیت معنوی اقدام کند.

جوان مخترع اهل سیستان‌ و بلوچستان هفته گذشته در برنامه‌ تلویزیونی «میدون» شبکه سه سیما، طرح کسب‌ و کار تولید کلاچ برقی را ارائه کرد که با استقبال هیأت داوران روبه‌رو شد و در شبکه‌های اجتماعی هم بازتاب داشت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در همین راستا، به رئیس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) دستور داد نسبت به جلب همکاری جوان سیستان ‌و بلوچستانی مخترع کلاچ برقی با حفظ حقوق مالکیت معنوی اقدام کند.

علیرضا رزم‌حسینی در دستور صادره خطاب به رئیس هیأت عامل ایدرو تاکید کرده است: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و مخترعان جوان در راستای ارتقای کیفیت خدمات و محصولات در بخش‌های مختلف صنعت به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر: ۵۰٬۸۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha