۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
همکاری ایران و نروژ برای ایجاد شهرک‌های پرورش ماهی در قفس

همکاری ایران و نروژ برای ایجاد شهرک‌های پرورش ماهی در قفس

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی، بر تقویت همکاری‌ها و انتقال تکنولوژی برای ایجاد شهرک‌های پرورش ماهی در قفس بین ایران و نروژ تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، علی‌اشرف منصوری در نشست مشترک با سفیر کشورمان در نروژ، به بررسی چگونگی تبادل اطلاعات و همکاری مشترک در خصوص  انتقال تکنولوژی، آموزش و توسعه فعالیت‌های شیلاتی به خصوص ایجاد شهرک‌های پرورش ماهی در قفس در کشورمان پرداخت.

وی، کشور نروژ را یکی از کشورهای پیشرو در توسعه آبزی‌پروری دانست و گفت: ما از هرگونه همکاری با کشور نروژ برای تقویت صنعت آبزی‌پروری و ارتقای دانش و تکنولوژی در چارچوب سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی و سازمان شیلات ایران استقبال می کنیم.

منصوری خاطرنشان کرد: ایران به لحاظ دسترسی و مالکیت دریاهای خزر و عمان و خلیج فارس بسیار مستعد توسعه آبزی‌پروری به‌ویژه ایجاد شهرک‌های پرورش میگو در سواحل و ماهی در قفس است.

در این دیدار، سفیر کشورمان در نروژ نیز با تشریح ظرفیت‌های کشور نروژ به عنوان یک کشور برتر در صنعت آبزی‌پروری، اعلام کرد: برای تقویت همکاری‌های مشترک بین دو کشور در چارچوب پروتکل‌ها، تلاش خواهد کرد.

کد خبر: ۵٬۰۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha