۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲
طوفان شن راه ارتباطی ۵۰ روستای ریگان را مسدود کرد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان:

طوفان شن راه ارتباطی ۵۰ روستای ریگان را مسدود کرد

کرمان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان از مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستای این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۵۰ روستای شهرستان ریگان درگیر طوفان شن شده‌اند.

مجید سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه شرق استان کرمان برای سومین روز متوالی با طوفان شن مواجه است، بیان داشت: این شرایط باعث تعطیلی مدارس شهرستان ریگان برای دومین روز شد.

وی از مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستای این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۵۰ روستای شهرستان ریگان درگیر طوفان شن شده‌اند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: شدت طوفان شن باعث خسارت به مزارع جو، گندم و همچنین برخی از زیرساخت‌ها و تاسیسات شده که در حال برآورد میزان خسارت هستیم.

سعیدی تصریح کرد: امروز ادارات شهرستان ریگان بر طبق ساعات کاری فعالیت داشتند اما روز گذشته ادارات دولتی از ساعت ۱۲ ظهر تعطیل شد.

وی میزان آلودگی امروز و روز گذشته در شهرستان ریگان را ۲۰ برابر حد مجاز ذکر کرد و گفت: طوفان شن و وزش تندبادها تا چهارشنبه در استان کرمان ادامه دارد.

سعیدی گفت: شهرستان فهرج نیز درگیر طوفان شن شده اما شدت طوفان این منطقه کمتر از ریگان است.

وی همچنین از باز بودن جاده های اصلی این شهرستان خبر داد و گفت: تردد در محور «ریگان-چابهار» به دلیل کاهش میدان دید به کندی انجام می شود.

کد خبر: ۵٬۰۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha