۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
کمیته امداد سمنان ۱۷۰۰ وام اشتغال‌زایی پرداخت کرد
معاون کمیته امداد استان سمنان:

کمیته امداد سمنان ۱۷۰۰ وام اشتغال‌زایی پرداخت کرد

سمنان - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان گفت: در ده ماهه اول سال جاری این اداره کل موفق به پرداخت قریب به یک هزار و ۷۰۰ تسهیلات ویژه اشتغال‌زایی مددجویان شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا خدابنده پیش از ظهر دوشنبه در جمع اصحاب رسانه در کمیته امداد سمنان از اعطای هزار و ۷۰۰ مورد وام اشتغال زایی طی ۱۰ ماهه سال جاری خبر داد و بیان کرد: بیش از ۵۰ درصد این وام ها در حوزه روستایی بوده است.

وی با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان و ایجاد اشتغال برای مددجویان یکی از اهداف و محورهای این وام ها بوده است، بیان کرد: در ده ماهه اول سال جاری همچنین سه هزار و ۷۷۷ خدمت اشتغال به مددجویان سراسر استان سمنان داده شده است. 

معاون کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه ۴۹ درصد از اشتغال ایجادشده طی ۱۰ماهه اول سال جاری در سطح هشت شهرستان استان برای مددجویان و ۵۱ درصد برای نیازمندان مستعد اشتغال دارای محرومیت، ابراز کرد: از افرادی که خدمات حوزه اشتغال را دریافت کردند ۶۷ درصد مرد و۳۳ درصد زن بوده اند. 

خدابنده با بیان اینکه در بازه زمانی ۱۰ ماهه اول سال ۹۸ همچنین شش هزار و ۸۵۹ درخواست اشتغال به کمیته امداد استان سمنان ارائه‌شده است، گفت: میزان متقاضیان اشتغال سال ۹۸ نسبت به سال قبل نزدیک به دو برابر بوده است.

کد خبر: ۵٬۰۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha