۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
مشکلی در تامین مایحتاج عمومی مردم نداریم
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی:

مشکلی در تامین مایحتاج عمومی مردم نداریم

تبریز- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: با پیگیری‌های مستمر سازمان، در خصوص تأمین اقلام ضروری و مایحتاج عمومی مردم هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صمت آذربایجان شرقی، غلامعلی راستی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به تأمین و توزیع روغن نباتی مورد نیاز شهروندان، از برنامه ریزی برای تأمین و توزیع کالاهای اساسی در استان خبر داد و افزود: واحدهای تولیدی از طریق نمایندگی‌ها در حال توزیع روغن نباتی مورد نیاز شهروندان هستند.

وی ادامه داد: با مصوبه ستاد تنظیم بازار آذربایجان شرقی در حال حاضر نمایندگی‌های پخش به صورت مویرگی از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اصناف، اقدام به توزیع روغن نباتی می‌کنند.

راستی با اشاره به رصد و پایش مستمر روند تأمین و توزیع کالاهای اساسی به‌ویژه روغن نباتی در شرایط فعلی، اظهار کرد: رعایت قیمت مصوب روی کالا الزامی بوده و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از "عدم عرضه و گرانفروشی" با سامانه تلفنی ۱۲۴ رسیدگی به شکایات و گزارش‌های مردمی تماس حاصل کنند.

وی ادامه داد: هیچ گونه مشکلی در زمینه تأمین مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی نداریم و بر اساس اعلام شرکت بازرگانی دولتی ایران، برای سه شرکت تأمین کننده روغن نباتی آذربایجان شرقی، سهمیه به میزان حدود ۱۴۰۰ تن ابلاغ شده و شرکت‌های مذکور موظف به تأمین و توزیع مویرگی روغن به روال قبل برای شهروندان هستند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این‌که تلاش‌مان پرهیز از سهمیه بندی است، چراکه تولید به حد کافی وجود دارد، گفت: با توجه به تداوم تولید و تأمین شهروندان در حد نیاز مصرفی خود نسبت به خرید اقدام کنند تا سایر هم استانی‌ها نیز مشکلی در تأمین کالاهای مورد نیاز خود نداشته باشند.

وی ادامه داد: توزیع روغن نباتی تأمین شده در تعاونی‌های کارگران، فرهنگیان، نیروهای مسلح، کارکنان دولت، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و از طریق اصناف تداوم داشته و بازرسان مقیم نیز در محل‌های پیش بینی شده بر فرایند عرضه نظارت خواهند داشت.

کد خبر: ۵۰٬۷۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha