۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
توزیع ۱۸ هزار بسته لوازم التحریر در کهگیلویه و بویراحمد به همت ستاد اجرایی  فرمان امام
فیلم استان ها؛

توزیع ۱۸ هزار بسته لوازم التحریر در کهگیلویه و بویراحمد به همت ستاد اجرایی فرمان امام

یاسوج- به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) ۱۸ هزار بسته اقلام آموزشی بین دانش آموزان محروم در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.

به گزارش خبرنگار بازار، رزمایش بزرگ مشق احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برای دانش آموز محروم کهگیلویه و بویراحمد بعد از ظهر پنجشنبه با اهدای بیش از ۱۸ هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان محروم استان برگزار شد.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با فصل بازگشایی مدارس برای کمک به دانش آموزان محروم و خانواده هایی که به دلیل بیماری کرونا ویروس منبع درآمدشان را از دست داده اند،  اقدام به راه اندازی پویش ملی مشق احسان برای تهیه و توزیع بسته های لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان محروم کرد.

دبیر قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا کنون بیش از ۱۲ هزار بسته لوازم التحریر که هر بسته شامل اقلام (کیف، دفتر، مداد، جا مدادی، خودکار، مداد رنگی، خط کش و لوازم بهداشت فردی) به ارزش ۲ میلیون ریال برای هر بسته است با شروع پویش مشق احسان بین دانش آموزان محروم استان توزیع شد.

ابوذر صناعی ظهر پنجشنبه در حاشیه بسته بندی پک ها برای ارسال به مناطق هدف،  افزود: تعداد شش هزار بسته  توسط گروه های جهادی و سایر تشکل های مردمی در حال توزیع است.

صناعی تصریح کرد: بیش از ۱۲ هزار بسته در اختیار کمیته امداد امام خمینی برای توزیع بین دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در استان قرار داده شده است.

وی با بیان اینکه وظیفه خود می دانم تشکر ویژه ای از کادر درمان استان داشته باشم که شبانه روز در حال مجاهدت قهرمانانه هستند، اظهار کرد: سوای تلفات جانی و ضررهای مالی که ویروس کرونا به وجود می آورد، یکی از صحنه های ناراحت کننده ای که این بیماری منحوس در جامعه به وجود آورده این است که بسیاری از والدینی که تا دیروز روال عادی زندگی را می گذراندند، با از دست رفتن مشاغل و منبع درآمدشان جلوی زن و فرزند خود شرمنده اند و تأمین هزینه های زندگی برای آنان دشوار است.

دبیر قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان  کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با توجه به اینکه تأمین لوازم التحریر دغدغه اصلی هر پدر و مادری برای فرزندان دانش آموز خود است، از مدت ها قبل با حضور فعال گروه های جهادی و همکاری بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام به شناسایی دانش آموزان محروم استان کردیم تا لوازم التحریر مورد نیاز آنان را تهیه و تأمین کنیم.

صناعی گفت: پس از توزیع بسته های لوازم التحریر و اتمام پویش مشق احسان، رزمایش احسان و همدلی ستاد اجرایی فرمان امام در حوزه تأمین بسته های معیشتی و پروتئینی برای خانواده های نیازمند و همچنین راه اندازی ایستگاه های توزیع ماسک ارزان قیمت ادامه خواهد داشت.

وی افزود: همانطور که پیش از این نیز اعلام کرده بودیم تا پایان این بیماری منحوس در کنار مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم و از عزممان برای خدمت به این مردم نه تنها ذره ای کاسته نشده، بلکه روز به روز قوی تر می شود.

کد خبر: ۵۰٬۷۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha