۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
 نیمی از معادن زغال سنگ در مازندران راکد هستند
رئیس سازمان صمت مازندران:

نیمی از معادن زغال سنگ در مازندران راکد هستند

ساری- رئیس سازمان صمت مازندران با تاکید بر فعال سازی و تعیین تکلیف معادن راکد گفت: نیمی از معادن زغال سنگ استان راکد و غیرفعال هستند.

به گزارش خبرنگار بازار، حسینقلی قوانلو بعدازظهر پنجشنبه در شورای معاونان صمت استان در سالن جلسات صمت با تاکید برای فعال کردن معادن راکد و غیرعامل در استان اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۲۵۷ واحد معدنی در استان دارای مجوز است که از این تعداد ۵۰ واحد مربوط به معادن زغال سنگ است.

وی با اظهار اینکه نیمی از معادن زغال سنگ استان به تعداد ۲۶ واحد غیرفعال هستند، افزود: در حال حاضر حدود چهار هزار نفر در بخش معدن مشغول به فعالیت هستند و بیشتر این افراد در حوزه معادن شن ماسه و زغال سنگ اشتغال دارند.

قوانلو با تاکید بر احیای واحدهای معدنی غیرفعال در استان خواستار تعیین تکلیف وضعیت معادن غیرفعال زغال سنگ شد و گفت: احیای معادن در رونق اشتغال و توسعه صنایع وابسته تاثیر به سزایی دارد.

وی بیشترین شمار معادن را در حوزه های شن و ماسه، سنگ لاشه و زغال سنگ دانست.

همچنین حسین اصغرزاده معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت مازندران نیز با تاکید بر تشدید نظارت ها در بازار و واحدهای خبازی گفت: جلوگیری از عرضه آرد خارج از شبکه به قاطعیت انجام می شود و در این راستا یک نانوایی متخلف شناسایی و ۹۰ میلیون تومان جریمه شد.

کد خبر: ۵۰٬۷۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha