۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
برنامه پیش گشایش؛ تحلیل بورس و بررسی تحولات موثر/ ورود شبکه ایران کالا به تحلیل و آموزش بازار سرمایه
مدیر شبکه ایران کالا در گفتگو با بازار مطرح کرد؛

برنامه پیش گشایش؛ تحلیل بورس و بررسی تحولات موثر/ ورود شبکه ایران کالا به تحلیل و آموزش بازار سرمایه

زابلی زاده مدیر شبکه ایران کالا گفت: از شنبه تا چهارشنبه برنامه پیش گشایش با ارائه تحلیل بازار در ساعات پایانی روز گذشته و تحولات موثر در بازار بورس راس ساعت ۸:۳۰، برنامه به وقت تحلیل درقالب گفتگوهای تخصصی بازار سرمایه راس ساعت ۱۰ و ۱۶ و آموزش بورس در روزهای یکشنبه و سه شنبه راس ساعت ۱۳:۴۰ با حضور کارشناسان از محل سازمان بورس به روی آنتن می رود. 

بازار؛ گروه بورس:  اگر بخواهیم به دلیل نوسانات بازار سرمایه برسیم، ریشه آن‌ را باید در عدم آگاهی سهامداران با بازار بورس جستجو کرد. این جمله دلیل بر این نیست که سهامداران خرد اشتباه کردند بلکه به کوتاهی رسانه‌ها در ایجاد این آگاهی  بر می‌گردد.  صدا و سیما به عنوان یک رسانه ملی، می‌تواند نقش کلیدی در این رابطه ایجاد کند و با توجه به استقبال مردم از بازار سرمایه و حساس شدن آن‌ها در این رابطه برنامه‌های متعددی را تولید کند.

شبکه ایران کالا از زمان استقبال مردم از بازار سرمایه، وظیفه آگاهی سازی به مردم در مورد بازار سرمایه را بر عهده گرفته است. زابلی مدیر شبکه ایران کالا  می‌گوید که این شبکه اعتبار رسانه‌ای خود را به میدان آورد و سازمان بورس نیز متعهد گردید تا با معرفی کارشناسان و متخصصان این حوزه، اخبار، اطلاعات و تحلیل بازار سرمایه را توسط کارشناسان خبره از محل استودیوی شبکه ایران کالا در اختیار مردم قرار دهد. 

اردشیر زابلی زاده مدیر شبکه ایران کالا در گفتگو با با بازار در رابطه با این اقدام صدا و سیما گفت: شبکه تلویزیونی ایران کالا از سال ۹۶ و در زمانی که تولید ملی و کالای ایرانی به صورت جدی نیازمند حامی رسانه ای بود، با نظر ریاست ارجمند سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی فعالیت خود را آغاز نمود و در چارچوب اقتصاد مقاومتی، حمایت و تبلیغ کارای ایرانی را در دستور کار قرار داد. 

مدیر شبکه ایران کالا گفت: هم اکنون نیز با توجه به اشتیاق روز افزون مردم به بازارهای سرمایه که با رشد ضریب نفوذ نیز همراه بوده است و دغدغه مسئولین بر حمایت از حقوق سرمایه گذاران و ارتقاء سطح اطلاع رسانی و توسعه فرهنگ سرمایه گذاری، شبکه ایران کالا از طرف آقای دکتر عسکری ماموریت یافت تا در یک بستر حرفه ای تلویزیونی، به این حوزه نیز وارد شود.

وی ادامه داد: در همین راستا پس از برگزاری از نشست های مشترک مدیران و مسئولین رده بالای سازمان صداوسیما و سازمان بورس، مقرر شد شبکه تلویزیونی ایران کالا با حفظ ماموریت اصلی خود یعنی تبلیغ و حمایت از کالا و تولیدکننده ایرانی شامل بنگاههای کوچک و متوسط و همچنین رشد و ارتقاء تولید داخلی و برندسازی، موضوع مهم بورس را نیز به شکل جدی در دستور کار داشته باشد. 

زابلی زاده اظهار داشت: لذا سازمان صدا و سیما به دلیل اهمیت موضوع بورس که در شرایط حساسی قرار دارد، اعتبار رسانه‌ای خود را به میدان آورد و سازمان بورس نیز متعهد گردید تا با معرفی کارشناسان و متخصصان این حوزه، اخبار، اطلاعات و تحلیل بازار سرمایه را توسط کارشناسان خبره از محل استودیوی شبکه ایران کالا ارائه نموده و به عبارت دیگر شبکه ایران کالا بستر مناسبی را برای ارائه تحلیل و آموزش بورس در اختیار این سازمان قرار دهد. 

وی با اشاره به برنامه پیش گشایش گفت: جهت اجرایی شدن طرح از ۱۵ روز پیش فعالیت مقدماتی در قالب ارائه اطلاعات به صورت زیرنویس آغاز شد و هم اکنون نیز از شنبه تا چهار شنبه برنامه پیش گشایش با ارائه تحلیل بازار در ساعات پایانی روز گذشته و تحولات موثر در بازار بورس راس ساعت ۸:۳۰، برنامه به وقت تحلیل درقالب گفتگوهای تخصصی بازار سرمایه راس ساعت ۱۰ و ۱۶ و آموزش بورس در روزهای یکشنبه و سه شنبه راس ساعت ۱۳:۴۰ با حضور کارشناسان از محل سازمان بورس به روی آنتن می رود. 

مدیر شبکه ایران کالا در پایان گفت: انشاءا... با یک شیب مناسب نیز سایر محتوای مورد نیاز این حوزه به صورت بغل‌نویس و... به سمع و نظر علاقه مندان خواهد رسید تا رسانه ملی نیز به سهم خود حمایت لازم از این موضوع مهم کشور را به عمل آورد. امید است همانطور که با برنامه ریزی صورت گرفته و تولید برنامه‌های جدید و مخاطب پسند شاهد افزایش مخاطبان عام و خاص این شبکه بوده ایم، این اقدام نیز مورد پسند واقع شده و محتوای مورد نیاز را در اختیار آنان قرار دهد.

کد خبر: ۵۰٬۶۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha