۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
۸ هزار نفر تسهیلات حمایتی کرونا گرفتند
استاندار اردبیل:

۸ هزار نفر تسهیلات حمایتی کرونا گرفتند

اردبیل- بهنامجو، استاندار اردبیل گفت: ۸ هزار نفر در استان اردبیل تسهیلات حمایتی برای جبران خسارات وارده از محل کرونا دریافت کردند.

اکبر بهنامجو در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: ۶۰ درصد متقاضیان دریافت تسهیلات کرونایی مراحل معرفی به بانک و دریافت تسهیلات را پشت سر گذاشته اند و با نرخ سود پائین این تسهیلات در حال پرداخت است.

وی با قدردانی از کمک و همراهی بانک‌های عامل استان در پرداخت این تسهیلات اظهار کرد: ۱۳ هزار نفر برای دریافت این تسهیلات حمایتی کرونا در استان ثبت نام کردند که شرایط ۵ هزار نفر تایید نشده است.

استاندار اردبیل سهمیه استان را در پرداخت یارانه دستمزد نیروهای کارگری در واحدهای تولیدی یک هزار و ۸۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: یک سوم دستمزد افراد شاغل در واحدهای گردشگری، صنعتی و کشاورزی از طریق دولت تامین می‌شود تا کارآفرینان و کارفرمایان مشکلی در پرداخت حقوق نیروها و پرسنل خود نداشته باشند.

بهنامجو ادامه داد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید بر این فرآیند نظارت داشته باشند تا متقاضیان واقعی از این منابع و تسهیلات حمایتی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: در ادامه تشدید شرایط کرونایی در استان‌ها و محدودیت فعالیت‌ واحدهای گردشگری، صنعتی و کشاورزی پیش‌بینی می‌شود پرداخت این تسهیلات حمایتی ادامه یابد.

کد خبر: ۵۰٬۶۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha