۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
آزادسازی ۶۲ هکتار از اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ
فرمانده یگان حفاظت از اراضی البرز خبر داد

آزادسازی ۶۲ هکتار از اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ

کرج- موسوی فرمانده یگان حفاظت از اراضی استان البرز از آزادسازی ۶۲ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان خبر داد.

سرهنگ سید مجتبی موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای پیشگیری و مقابله با تغییر کاربری های غیر مجاز در اراضی کشاورزی و باغی استان البرز ضمن هماهنگی های به عمل آمده توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ و دادستانی بخش چهار باغ نسبت به برخورد با تغییر کاربری های غیر قانونی به‌ تعداد بیش از ۳۰۰ مورد شامل بر بنای غیر مجاز، دیوارکشی، حصارکشی، ایجاد فونداسیون، محوطه سازی، استخر و موارد دیگر اقدام شده است.

موسوی افزود: با حضور دادستانی و کارکنان نیروی انتظامی، شهردار منطقه، نمایندگان دستگاههای خدمات رسان در این شهرستان عملیات برخورد و قلع و قمع موارد غیر مجاز با اجرای تبصره ۲ از ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری در محدوده روستای لشکر آباد، مساحت ۶۲ هکتار از اراضی این شهرستان از لوث تغییر کاربری آزادسازی شده است.

موسوی ارزش ریالی اراضی را حدود ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام‌ و از همراهی و پشتیبانی همه دستگاههای خدماتی و اجرایی بویژه حوزه قضایی و انتظامی قدردانی کرد.

سرهنگ موسوی تاکید کرد: شهروندان قبل از هر گونه معامله یا احداث بنا در اراضی کشاورزی یا باغ ها حتما از ادارات جهاد هر شهرستان استعلام دریافت کنند تا متحمل خسارت نشوند.

وی افزود: همچنین سامانه ۱۳۱ به طور شبانه روزی آمادگی دریافت اخبار تغییر کاربری و تعرض به اراضی را دارد.

کد خبر: ۵۰٬۶۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha