۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
افتتاح۵۵ طرح عمرانی و اقتصادی تفرش با ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار
استاندار مرکزی خبر داد؛

افتتاح۵۵ طرح عمرانی و اقتصادی تفرش با ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار

تفرش- استاندار مرکزی از افتتاح ۵۵ طرح عمرانی و اقتصادی این شهرستان با ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد و گفت: با افتتاح این پروژه ها۶۰ فرصت شغلی فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید علی آقازاده بعد از ظهر دوشنبه و همزمان با نهمین روز از دهه فجر در آیین افتتاح ۵۵ طرح عمرانی و اقتصادی تفرش طی سخنانی اظهار داشت: طرح های افتتاح شده با سرمایه‌گذاری ۱۳۰ میلیارد ریال از محل منابع ملی و استانی  اجرا و تکمیل شده و در این راستا برای ۶۰ نفر اشتغال زایی صورت گرفته است.

آقازاده با بیان اینکه تامین زیرساخت‌های لازم برای تشویق و جذب سرمایه‌گذاران صورت گرفته است گفت: موفقیت های خوبی در زمینه توسعه، تولید و ایجاد اشتغال در استان مرکزی صورت گرفته است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه علاوه بر ۵۵ طرح اقتصادی و عمرانی شهرستان، ۲۶۵ واحد مسکونی نیز در این منطقه بازسازی می‌شود افزود: مراحل اجرایی در  ۱۳۶ واحد بهسازی و مقاوم‌سازی است و در این راستا ۲هزار و ۱۲۸ تن سیمان توسط مقام معظم رهبری با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال اهدا می‌شود.

وی در خصوص اصلاح شبکه آب آشامیدنی تفرش عنوان داشت: این طرح به بیش از۴هزار میلیارد ریال نیاز دارد که بخشی از آن‌ در حال اجرا است و همچنین لایروبی قنات روستای جفدان نیز به ۲ میلیارد ریال اعتبار نیاز داشت که تامین شد و این طرح باید تا پایان خرداد سال آینده به‌ بهره‌برداری برسد.

کد خبر: ۵٬۰۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha