۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
سرمایه گذاری ۶ هزار میلیاردی در بزرگترین کارخانه ذوب کشور
استاندار زنجان خبر داد

سرمایه گذاری ۶ هزار میلیاردی در بزرگترین کارخانه ذوب کشور

زنجان- استاندار زنجان با بیان اینکه بزرگترین کارخانه ذوب کشور توسط بخش خصوصی در زنجان طی دی‌ماه سال‌جاری افتتاح می‌شود، گفت: حجم سرمایه گذاری این واحد بزرگ بیش از ۶ هزار میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگاربازار، فتح الله حقیقی ظهر چهارشنبه در جمع کار آفرینان و صنعتگران در محل استانداری زنجان با بیان اینکه بزرگترین کارخانه بخش خصوصی ذوب کشور در زنجان دی‌ماه سال‌جاری افتتاح می‌شود، گفت: این واحد تولیدی در حال تست است.  

وی با بیان اینکه حجم سرمایه گذاری این واحد تولیدی در سال ۹۷ یک هزار میلیارد تومان بود، اظهار کرد: در حال حاضر حجم سرمایه گذاری این واحد بزرگ بیش از ۶ هزار میلیارد تومان است  و ۶ برابر شده است.  

استاندار زنجان، با بیان اینکه این استان جوانان تحصیلکرده بسیار خوبی دارد و باید در کنار تحصیل به آموزش مهارت هم توجه شود، گفت: آموزش های  مهارتی دراستان زنجان  مغفول مانده است.  

حقیقی بر لزوم ارتقای آموزش‌های مهارتی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: کمیته سند توسعه مهارت استان تشکیل شود و با تشکیل این کمیته اقدامات لازم در این زمینه انجام می‌شود و مسئولین ذی ربط مدیریت کنند.  

وی ابراز داشت: از زمان شیوع کرونا تاکنون فنی و حرفه‌ای استان اقدامات خوبی را انجام داده و  راه‌اندازی کارگاه‌های ماسک ابتکار معاون وزیر برای حل مشکل کشور در زمان سخت کرونایی بود.  

استاندار زنجان، بر لزوم به آماده‌سازی سند توسعه روستاها و سند آمایش سرزمینی استان زنجان تاکید کرد و افزود:  نقشه راه استان در زمینه‌های مختلف ترسیم و پروژه‌ها اجرا می‌شود.

کد خبر: ۵۰٬۵۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha