۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
سالانه ۴۵۰ تن انواع سموم شیمیایی در استان همدان توزیع می شود
رئیس اداره مدیریت بحران جهاد کشاورزی استان همدان:

سالانه ۴۵۰ تن انواع سموم شیمیایی در استان همدان توزیع می شود

همدان - رئیس اداره مدیریت بحران و مخاطرات جهاد کشاورزی استان همدان از توزیع سالانه ۴۵۰ تن انواع سموم شیمیایی در استان همدان خبر داد.

احد ظفری در گفتگو با خبرنگار بازار به وضعیت توزیع سموم شیمیایی در استان همدان اشاره کرد و گفت: سالانه ۴۵۰ تن انواع سموم شیمیایی در استان همدان توزیع می‌شود.

رئیس اداره مدیریت بحران و مخاطرات جهاد کشاورزی استان همدان ادامه داد: درحال حاضر ۱۵۰ فروشنده سموم کشاورزی در استان همدان فعال هستند که فعالیت آنها به صورت مرتب پیگیری، رصد و پایش می‌شود.

ظفری با اشاره به اینکه در تهیه بذر و سموم گواهی‌شده در استان همدان مشکلی وجود ندارد، تأکید کرد: ذخیره استان همدان در این بخش‌ها مناسب است.

وی اضافه کرد: بخش اعظمی از سطح زیر کشت استان همدان به‌صورت دیم بوده و درعین‌حال اغلب این اراضی مراحل کاشت را به اتمام رسانده‌اند و در تهیه بذر و سموم گواهی‌شده در استان همدان مشکلی وجود ندارد.

رئیس اداره مدیریت بحران و مخاطرات جهاد کشاورزی استان همدان همچنین با یادآوری اینکه ۵۰۰ مجموعه کشاورزی در استان همدان به دلیل کرونا دچار آسیب شدند، افزود: ۱۴۶ کارگاه در سامانه «کارا» برای دریافت مبلغ شش میلیارد تومان ثبت نام انجام دادند که تسهیلات به ۵۳ کارگاه به مبلغ دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت شد.

کد خبر: ۵۰٬۴۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha