۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
بازار بورس مثبت می‌شود
کارشناس بازار سرمایه:

بازار بورس مثبت می‌شود

لرستان- صفاری، کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه در حال حاضر فضای بورس بیشتر از اینکه متأثر از شرایط اقتصادی باشد تحت تأثیر عوامل سیاسی است گفت: روند بازار بورس در نیمه دوم آبان‌ماه مثبت می‌شود.

مصطفی صفاری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: در حال حاضر فضای بورس بیشتر از اینکه متأثر از شرایط اقتصادی باشد تحت تأثیر عوامل سیاسی است که همین جنبه‌های سیاسی شوک زیادی به بازار وارد می‌کند.

وی با بیان اینکه مواردی مثل استیضاح ریاست جمهور یا وزیر اقتصاد و نیز بحث انتخابات آمریکا از جمله مسائلی است که شوک‌های کوتاه‌مدتی به بازار وارد می‌کند، افزود: اگر در کشور مشکلات فعلی وجود نداشت طبق گزارش‌های شش ماهه پیشبینی‌های ما در رابطه با روند صعودی بورس از ۱۵ مهرماه محقق می‌شد.

کارشناس بازار سرمایه عنوان کرد: طبق وعده‌هایی که از قبل داده شده قرار بود از تاریخ سوم آبان‌ماه، یک درصد منابع صندوق توسعه ملی به بازار بورس ترزیق شود ولی تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده است.

وی با بیان اینکه باید منتظر باشیم تا ببینیم که انتخابات آمریکا چگونه رقم می‌خورد، تصریح کرد: به نظر می‌رسد که هیچ بازاری جذابتر از بورس نیست و به عقیده بنده در نیمه دوم آبان‌ماه بازار بورس مثبت می‌شود.

کد خبر: ۵۰٬۳۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha