۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹
 ۵۰ تن گوشت مرغ گرم در زنجان توزیع می‌شود
رئیس سازمان صمت زنجان:

۵۰ تن گوشت مرغ گرم در زنجان توزیع می‌شود

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان از توزیع ۵۰ تن گوشت مرغ گرم در استان خبر داد و گفت: مرغ گرم با قیمت ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان در زنجان عرضه می‌شود.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه امروز مشکل کمبود گوشت مرغ در زنجان حل شده است، گفت: زنجان در تامین مرغ مشکلی ندارد. 

وی از توزیع ۵۰ تن گوشت مرغ گرم در زنجان خبر داد و اظهار کرد: این میزان گوشت مرغ هفت آبان ماه توزیع خواهد شد و ۱۷ تن گوشت مرغ گرم هم مازاد در سردخانه‌ها برای روزهای آینده ذخیره می شود. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، با بیان اینکه طی یک هفته گذشته جوجه ریزی در  استان افزایش یافته است، گفت: مردم نگران نباشند مرغ به اندازه کافی در بازار توزیع خواهد شد. 

فغفوری با بیان اینکه مرغ گرم با قیمت ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان در زنجان عرضه می‌شود، تاکید کرد: قیمت مرغ در این استان پایین تر از سایر استان‌ها است. 

وی با بیان اینکه روزانه ۱۲۰ تن مرغ در استان زنجان تولید می‌شود، ابراز داشت: میانگین تولید روزانه مرغ در استان بیش از سه برابر نیاز است و با هماهنگی های انجام شده با نیروی انتظامی از خروج دام زنده از استان  به استانهای مرزی جلوگیری شود. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: در حال حاضر کشتارگاه‌های استان نباید مرغ را به سایر استان‌ها ارسال کنند.

کد خبر: ۵۰٬۳۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha