۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
بانک سپه هیچ‌ واحد تولیدی را تملیک نمی کند
مدیر ناحیه شش بانک سپه:

بانک سپه هیچ‌ واحد تولیدی را تملیک نمی کند

اردبیل- مدیر ناحیه شش بانک سپه گفت: در سیاست‌گذاری جدید و در سال جهش تولید، بانک سپه هیچ واحد تولیدی را تملیک نکرده و سعی بر جلوگیری از این امر دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدمحمدعلی فتاحی ظهر سه شنبه در مراسم معارفه سرپرست جدید شعب بانک سپه استان اردبیل با تبریک اعیاد ربیع و آغاز ولایت حضرت امام عصر (عج) اظهار کرد: در تغییرات اخیر و ادغام بانک‌های نظامی در بانک سپه تلاش کردیم تا کارها به روال مناسب و مطلوب به پیش برود تا ابر ادغام کشوری را در بزرگترین بانک ایران شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: در گذر از این شرایط سخت و دشوار و همچنین سرنوشت‌ساز بانک سپه سعی کرد تا فضای مطلوبی را در خدمت‌رسانی به مشتریان خود فراهم کند که ما از حمایت‌های مدیرعامل بانک سپه و اعضای هیئت مدیره در این راستا قدردانی می‌کنیم.

مدیر ناحیه شش بانک سپه گفت: ما موفق شدیم شش بانک و همچنین مؤسسه نظامی را اعم از مهر، حکمت، کوثر، قوامین و انصار را در بانک سپه ادغام کرده و شرایط مطلوبی را در ارائه خدمات به مشتریان به وجود آوریم.

ادغام بانک‌های مهر اقتصاد وحکمت انجام شده است 
فتاحی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: تاکنون ادغام بانک‌های مهر اقتصاد وحکمت انجام شده و کارها با همدلی و هماهنگی بیشتر به انجام رسیده و در ادامه نیز تلاش خواهیم کرد تا بانک انصار، قوامین و مؤسسه کوثر را نیز به این مجموعه اضافه کنیم.

وی نگاه مدیریت بانک سپه را استفاده از نیروهای بومی و ظرفیت‌های ایجاد شده در خود مناطق اعلام کرد و ادامه داد: بعد از ادغام ما سعی کردیم مدیریت آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل را تغییر داده و با جابجایی نیروها و استفاده از توان نیروهای بومی و منطقه‌ای سعی کنیم تا به توانمندی شعب بانک‌ها که باید به مشتریان زیادی ارائه خدمات‌ کنند، توانمند و فعال‌تر کنیم.

فتاحی یاد و خاطره مدیران گذشته بانک سپه در استان اردبیل را گرامی داشت و برای درگذشتگان این مجموعه طلب غفران کرد و گفت: بانک سپه در شرایط کرونا خدمات مناسبی را ارائه می‌کند به طوریکه بر اثر بیماری کرونا یکی از همکاران ما در پارس‌آباد درگذشت و ۳۰ نفر دیگر از همکارانمان نیز درگیر این بیماری شده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد مناسب ناحیه شش بانک سپه شامل هشت منطقه تصریح کرد: در اکثر حوزه‌ها ناحیه شش بانک سپه توانسته رتبه اول را در ارزیابی‌های کشوری به دست آورد و در رشد درصد منابع بانکی ناحیه شش بعد از مدیریت تهران، توانسته جایگاه اول را در کشور کسب کند.

فتاحی اضافه کرد: در بخش مصارف و اعطای تسهیلات ناحیه شش بانک سپه رتبه اول را در مقایسه با عملکرد سایر نواحی به دست آورده و ما موفق به کاهش مطالبات و همچنین پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی و همچنین سرمایه‌گذاران شده ایم.

وی ادامه داد: بانک سپه در ناحیه شش موفق شده در بحث پرداخت تسهیلات کرونا و همچنین اقدام ملی مسکن فعالیت مناسب و چشمگیری را داشته باشد و در هر دوی این حوزه‌ها رتبه اول را در بین نواحی کشوری به دست آورده‌ایم.

اجرای موفق دو طرح نگین آتیه و نگین اعتماد در بانک سپه
مدیر ناحیه شش بانک سپه اظهار کرد: در اجرای دو طرح نگین آتیه و نگین اعتماد با پرداخت تسهیلات مناسب موفق عمل کردیم و توانسته‌ایم اعتماد مشتریان را به دست آوریم.

فتاحی به موفقیت‌های شعب منطقه اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: در بحث منابع ۳.۱ دهم درصد رشد و در بخش مصارف نیز ۱۸ درصد کاهش را در استان اردبیل شاهد بودیم که رتبه‌های چهارم و پنجم را در این زمینه به دست آورده اند.

وی به کاهش معوقات بانکی در شعب بانک سپه استان اردبیل نیز اشاره کرد و افزود:‌به زودی مجمع بانک سپه برگزار خواهد شد و به دنبال آن مجامع مناطق نیز در تهران برگزار و ما گزارشی را از عملکرد همکاران و تلاش آنها در تهران ارائه خواهیم کرد.

فتاحی به مراحل ادغام اشاره کرد و ادامه داد: از ۱۵ آبان‌ ماه قرار است مجامع مرتبط با ادغام بانک حکمت و مهر اقتصادانجام شود و به دنبال آن با نهایی شدن ادغام بانک انصار، قوامین وموسسه کوثر نیز مراحل نهایی در برگزاری مجامع آنها نیز به انجام خواهد رسید.

در سال جهش تولیدبیشترین حمایت را از بخش تولید انجام خواهیم داد
وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: ‌در استان اردبیل با این ادغام در مجموع ۷۱ شعبه بانک سپه فعالیت خواهد کرد که ۱۳ شعبه مربوط به بانک مهر اقتصاد، یک شعبه بانک حکمت، ۱۴ شعبه بانک انصار، ۱۱ شعبه قوامین و هشت شعبه مؤسسه کوثر خواهد بود.

فتاحی خاطر نشان کرد: مدیریت جدید شعب بانک سپه استان اردبیل با این ادغام‌ها کار سخت و سنگینی را در مدیریت ۷۱ شعبه عهده‌دار خواهد بود که امیدواریم بتواند فعالیت مناسب و مطلوبی را ارائه کرده و در سامانه مورد نظر اطلاعات به خوبی ارائه شود.

وی به رویکرد بانک سپه در سال جهش تولید اشاره کرد و ادامه داد: در سال جهش تولید ما بیشترین حمایت را از بخش تولید انجام می‌دهیم و به صورت همراه‌ محور در کنار سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان هستیم.

مدیر ناحیه شش بانک سپه سیاست بانک سپه را در کنار حمایت از واحدهای تولیدی جلوگیری از تملیک این واحدها اعلام کرد و گفت: به هیچ‌ وجه از این به بعد تملیکی انجام نخواهد شد و ما سعی می‌کنیم به اشکال مختلف و تقسیط بدهی واحدهای تولیدی با آنها همراهی کرده و به نوعی از تولید و بخش صنعت حمایت کنیم.

خدمات گزینشی در بانک سپه بی‌معناست
در این مراسم ضیاء محمدی سرپرست شعب بانک سپه منطقه اردبیل نیز به شرایط سخت کرونا اشاره کرد و گفت: در این شرایط سخت همکاران ما با تمام تلاش خود سعی می‌کنند تا اعتماد بیشتر مردم را به بانک سپه جلب کرده و زمینه توفیقات بیشتر را در این مجموعه فراهم کنند.

سرپرست شعب بانک سپه اردبیل به سابقه فعالیت خود در بانک سپه از مدیریت شعب گرفته تا مسئولیت آموزش و روابط عمومی و همچنین معاونت اداری، مالی اشاره کرد و افزود: در این مدتی که در بانک سپه خدمت مردم بودیم، سعی کردیم تا به عنوان یک خدمتگزار صادقانه در کنار مردم و همراه با خواسته‌ها و مطالبات آنها باشیم و در حد توان در رفع مشکلات و نارسایی‌ها تلاش کردیم.

محمدی خاطر نشان کرد: در دوره جدید مسئولیت نیز سعی خواهیم کرد به دور از هرگونه حواشی، ‌ اصل خدمت‌رسانی به مردم و مشتریان را مد نظر قرار داده و در این شرایط سخت با صبر و حوصله در رفع مشکلات مردم گام برداریم.

کارکنان بانک، سربازان و پاسداران عرصه اقتصادی هستند
وی با قدردانی از مدیریت سابق شعب بانک سپه و ویژگی صبر و تحمل قربانزاده در انجام مأموریت در این حوزه بیان کرد: امروز شرایط سخت و حساس اقتصادی را سپری می‌کنیم و کارکنان بانک، سربازان و پاسداران عرصه اقتصادی هستند که باید با جدیت و تلاش مضاعف سعی کنند تا به راه‌اندازی امور مردم و مشتریان همتی راستین داشته باشند.

محمدی اضافه کرد: ما باید مشکلات و خواسته‌های مراجعین و مشتریان را با دقت نظر مد نظر قرار دهیم تا در حل این مشکلات گام برداریم که قطعا در بانک سپه همکاران ما سعی خواهند کرد تا بهترین شرایط را در اراده این خدمت فراهم کنند.

وی ضرورت حفظ حقوق شهروندی را یادآور شد و ادامه داد: ‌ممکن است در این اوضاع سخت افرادی نیازمند به تسهیلات و مبالغ ناچیز وام باشند که قطعا با سعه صدر سعی خواهیم کرد نیاز آنها را رفع کرده و حامی تولیدکنندگان و همچنین کارآفرینان باشیم.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در همه عرصه‌ها به ویژه عرصه بانکداری باید با عزت و احترام به مردم خدمت‌رسانی کنیم و قطعا در بانک سپه هیچ‌گونه خدمات گزینشی وجود ندارد و همه مشتریان در دید و نظر ما قابل احترام هستند.

در شرایط سخت فعلی از واحدهای تولیدی و کارآفرینی و اشتغالزا حمایت خواهیم کرد
وی تصریح کرد: در این شرایط سخت قطعا از واحدهای تولیدی و کارآفرینی و اشتغالزا حمایت خواهیم کرد تا روز به روز شاهد بالندگی نخستین بانک ایرانی باشیم.

محمدی ضرورت اعتبارسنجی را در شعبات بانک سپه یادآور شد و خاطر نشان کرد:‌ همکاران ما باید قبل از دریافت مدارک مشتریان برای پرداخت تسهیلات، اعتبارسنجی بکنند که در این زمینه انتظار می‌رود برخی از قوانین و مقررات در این حوزه بازنگری شود.

وی گفت: از مدیریت ناحیه شش بانک سپه انتظار داریم تا بازنگری در اعتبارسنجی را به عنوان اولویت در نظر گرفته و در شهرها و استان‌ها محروم زمینه‌ای را فراهم کنند تا امکان ارائه تسهیلات بیشتر به متقاضیان وجود نداشته و محدودیتی در این حوزه سر راه قرار نگیرد.

در این مراسم که با حضور مدیریت ناحیه شش بانک سپه برگزار شد، با قدردانی از زحمات قربانزاده مدیریت سابق شعب بانک سپه استان اردبیل که اخیرا به مدیریت شعب بانک سپه آذربایجان غربی منصوب شده‌اند، ضیاء محمدی به عنوان سرپرست شعب بانک سپه استان اردبیل معرفی شد تا فعالیت خود را آغاز کند.

بانک سپه در ماه‌های گذشته و با ادغام چندین بانک نظامی به عنوان یک مجموعه بزرگ بانکی در استان با بیش از ۷۱ شعبه به هموطنان ارائه خدمات می‌کند.

کد خبر: ۵۰٬۲۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha