۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
بررسی میزان تخفیف به مستاجران شهرداری تهران در شرایط کرونایی
رئیس شورای شهر تهران خبر داد

بررسی میزان تخفیف به مستاجران شهرداری تهران در شرایط کرونایی

هاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران از بررسی و تصویب میزان تخفیف به مستاجران شهرداری تهران در شرایط کرونایی خبر داد.

به گزارش بازار، محسن هاشمی در حاشیه دویست و چهل و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: بیش از هشت ماه است که با مشکل کرونا مواجه هستیم. در بعضی موارد غرفه‌ها و مکان‌هایی که شهرداری تهران اجاره داده است، افراد دچار ضرر و زیان شده اند و درخواست جبران داشته اند.

وی افزود: برای مثال در ایستگاه‌های مترو تعدادی غرفه وجود دارد که بر اساس دو میلیون مسافر در روز ارزیابی و اجاره داده شده اند. ولی در شرایط کرونایی امروز تعداد سفرها کم شده و غرفه داران مدعی ضرر و زیان شده اند. این اتفاق در مکان‌های دیگری مثل ورزشگاه‌ها نیز روی داده است که به طور کامل بسته شده اند؛ لذا موضوع به بحث گذاشته شد تا تصمیمی مناسب اتخاذ شود.

رییس شورا ادامه داد: پیشنهادهایی برای ارائه تخفیف به این افراد داده شده است که بتوانند به کار خود ادامه دهند و هم ضرر و زیان آن‌ها کم‌تر شود. البته هنوز میزان تخفیف‌ها مشخص نیست؛ قطعا در مورد پیشنهادهای مطرح شده بحث می‌شود و تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.

هاشمی درباره بسته شدن برخی بن بست‌ها در سطح شهر تهران توسط برخی اهالی و قرار دادن کانکس و مانع و برخورد با این کارها گفت: احتمالا تعداد این موارد باید کم باشد چرا که تاکنون اعتراضی در این ارتباط نشنیده بودم. اما این موارد جنبه امنیتی دارد و گروه‌ها و شرکت‌هایی هستند که عمدتا از بازنشستگان نیروی انتظامی هستند و وظیفه امنیت به صورت خصوصی را برعهده می‌گیرند و به آن‌ها از طرف سیستم انتظامی کشور اجازه داده شده، البته باید دستورالعمل این کار جدی‌تر تدوین شود. این موارد باید تبیین شود و با آن برخورد شود و نیروی انتظامی باید به موضوع ورود پیدا کند. البته شهرداری هم می‌تواند در صورت وجود شکایت شهروندان ورود داشته باشد و از بروز چنین اتفاقاتی به صورت تخلف جلوگیری کنند.

کد خبر: ۵۰٬۲۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha