۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
ابلاغ ۲۸۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر نوبخت به ایلام
استاندار ایلام خبر داد

ابلاغ ۲۸۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر نوبخت به ایلام

ایلام- استاندار ایلام از ابلاغ ۲۸۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر نوبخت به استان ایلام خبر داد و گفت: این میزان اعتبارات برای مصوبات سفر هزینه می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم سلیمانی‌دشتکی ظهر سه شنبه در قرارگاه محرومیت زدایی استان در محل استانداری ایلام اظهار کرد: امروزه کارهای بزرگی در حوزه محرومیت زدایی و اتمام پروژه های عمرانی نیمه تمام در استان ایلام صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در سفر چند هفته پیش نوبخت معاون رئیس جمهور مصوبات خوبی برای توسعه استان تصویب شده است، گفت: به تازگی  ۲۸۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان ابلاغ شده است.

سلیمانی دشتکی گفت: در این سفر در حوزه های مختلف برای توسعه و اشتغال استان بیش از دو هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

استاندار ایلام بیان کرد: در حوزه محرومیت زدایی ۱۵ میلیارد تومان عمرانی برای مناطق محروم استان اختصاص داده شده که این میزان اعتبار ابلاغ و در حال اجرا است.

وی ادامه داد: ۱۶۵ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه محرومیت زدایی در استان  نیز در حال ابلاغ است.

سلیمانی دشتکی بیان کرد: شهرستان های ملکشاهی و هلیلان در استان ایلام به عنوان پایلوت محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان قرار گرفته است.

وی در پایان از سفر روسای بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی به استان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: امیدوارم این سفر ها برای استان مفید و حامل خیر و برکت باشد.

کد خبر: ۵۰٬۲۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha