۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
«وسپه» خریدار و فروشنده بود
طی مهر ماه؛

«وسپه» خریدار و فروشنده بود

شرکت سرمایه‌گذاری سپه در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، خریدار و فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۸ میلیارد و ۸۷۶ میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرمایه‌گذاری سپه با سرمایه ۶ هزار و ۶۹۱ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری سپه با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۵ هزار و ۸۴۳ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۷۴ هزار و ۳۲۲ میلیارد و ۸۰۱ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۲۲۸ میلیارد و ۶۱۸ میلیون ریال به ۱۶ هزار و ۷۲ میلیارد و ۴۸۸ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری سپه نیز با کاهش ۳۳ هزار و ۹۶۶ میلیارد و ۸۷ میلیون ریال معادل ۱۴۰ هزار و ۳۵۶ میلیارد و ۷۱۴ میلیون ریال محاسبه شد.

وسپه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۵۲۸ میلیون ریال به مبلغ ۹ میلیارد و ۴۰۴ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۸ میلیارد و ۸۷۶ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری سپه طی دوره یک ماهه منتهی به مهر ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲۲۹ میلیارد و ۱۴۶ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر: ۵۰٬۲۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha