۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
افزایش ۶۴ درصدی تولید ماهی سردابی در استان تهران
در گفتگو با بازار مطرح شد

افزایش ۶۴ درصدی تولید ماهی سردابی در استان تهران

تهران- ذوالفقاری، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از افزایش ۶۴ درصدی تولید ماهی سردابی در این استان خبر داد و گفت: اکنون تهران به استانی مولد در این خصوص تبدیل شده است.

کریم ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار بازار از افزایش ۶۴ درصدی تولید ماهی های سردابی در استان تهران خبر داد و افزود: در حال حاضر سالانه حدود شش هزار و ۸۰۰ تُن ماهی خوراکی سردابی در استان تهران تولید می شود، که این میزان در سال گذشته چهار هزار و ۱۳۸ تُن بود و اکنون افزایش ۶۴ درصدی را تجربه می کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران افزود: مطالعات امکان سنجی اجرای طرح های تولید شیلات در استان تهران انجام شده و بررسی ها نشان می دهد، استان تهران قابلیت سرمایه گذاری بیشتر و روند صعودی تولید ماهی خوراکی را دارد.

وی با بیان اینکه در پی توسعه استخرهای دو منظوره کشاورزی در استان تهران هستیم،  اظهار داشت: اکنون استان تهران دیگر یک استان مصرفی در بخش شیلات نیست و به استانی تولیدی تبدیل شده است.

ذوالفقاری با بیان این که در حال تشویق و فرهنگ سازی بیش از پیش سرمایه گذاری برای تولید ماهیان خوراکی در استان تهران هستیم، اظهار داشت: همچنین طی سال گذشته یک هزار و ۱۸۴ تُن ماهی گرمابی در استان تهران تولید شد.

کد خبر: ۵۰٬۲۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha