۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
فاز توسعه تولید کارتخوان در قزوین به بهره‌برداری رسید
با حضور معاون رئیس جمهور؛

فاز توسعه تولید کارتخوان در قزوین به بهره‌برداری رسید

قزوین - فاز توسعه واحد تولیدی کارتخوان قزوین که تولید کننده نیمی از نیاز کشور در این حوزه است با حضور معاون رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، همزمان با دهه مبارک فجر با حضور جمشید انصاری معاون رئیس جمهور، هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین، سعید نبیل رئیس سازمان صمت و جمعی از مسئولان ملی و استانی در مراسمی از طرح توسعه یک واحد تولید کننده کارتخوان در شهرک صنعتی کاسپین استان قزوین رونمایی شد.

در این بازدید مسئولان استانی و ملی از بخش های مختلف این واحد تولیدی طرح توسعه سایت را افتاح کردند تا بیش از نیمی از نیاز کشور در حوزه تولید کارتخوان تامین شود.

این واحد تولیدی با فعالیت خود در یک شیفت با تولید بیش از ۳۵۰ هزار دستگاه کارتخوان برای ۴۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی داشه است.

طرح توسعه این واحد تولیدی نیز که امروز با حضور مسئولان استانی به بهره برداری رسید در فضایی به مساحت هشت هزار و ۲۸۰ متر مربع و با اعتباری ۴۵ میلیارد تومانی راه اندازی شده است.

این واحد تولیدی توانایی تولید سالانه بیش از ۳۵۰ هزار دستگاه کارتخوان، ۶۰۰ دستگاه خودکار خدمات بانکی، ۱۲ هزار دستگاه صندوق فروشگاهی، ۱۰ هزار دستگاه تشخیص هویت و ۵۰۰ دستگاه خود دریافت را خواهد داشت.

کد خبر: ۵٬۰۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha