۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
گمرک رسماً با واردات کالای همراه ملوانی از بندر خرمشهر موافقت کرد
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

گمرک رسماً با واردات کالای همراه ملوانی از بندر خرمشهر موافقت کرد

خرمشهر- احمد نژاد، نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، گمرک ایران در نامه‌ای به ستاد مبارزه با قاچاق کالا، رسماً با واردات کالای همراه ملوانی، از بندر خرمشهر موافقت کرد.

سیدلفته احمدنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، گمرک ایران در نامه‌ای به ستاد مبارزه با قاچاق کالا، رسماً با واردات کالای همراه ملوانی، از بندر خرمشهر موافقت کرد.

وی افزود: این موضوع بارقه امیدی برای رونق تجارت کالای همراه ملوانی و فعالیت بازار راکد خرمشهر ایجاد خواهد کرد و به زودی شاهد تحول جدی در عرصه تجاری بندر خرمشهر خواهیم بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به پیشینه بازار تجاری خرمشهر در دوران قبل از جنگ تحمیلی هشت ساله، امیدواریم با رونق واردات کالاهای همراه ملوانی از بندر خرمشهر شاهد تحول جدی در سیمای تجاری شهر بندری خرمشهر باشیم.

احمدنژاد تاکید کرد: رونق تجارت در کنار پیگیری افزایش فعالیت صنایع در شهر خرمشهر قطعا کمک شایانی برای رفع بیکاری و کاهش مشکلات معیشتی مردم و به تبع آن ناهنجاری‌های اجتماعی خواهد کرد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: انتظار جدی ما از تجار و بازرگانان و ملوانان فعال در خرمشهر استفاده از ظرفیت امکان واردات کالای همراه ملوانی و رونق دادن به بازار تجاری خرمشهر است.

وی گفت: امیدواریم به زودی با عملیاتی شدن واردات کالاهای همراه ملوانی از بندر خرمشهر شاهد رونق بازار تجاری خرمشهر و به تبع آن رفع معضلات بیکاری در سطح شهر باشیم.

کد خبر: ۵۰٬۱۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha