۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
افتتاح۹پروژه با یکصد میلیارد تومان اعتبار در بهارستان/ ۱۲۸ نفر شاغل شدند
با حضور استاندار تهران؛

افتتاح۹پروژه با یکصد میلیارد تومان اعتبار در بهارستان/ ۱۲۸ نفر شاغل شدند

بهارستان - ۹ پروژه با یکصد میلیارد تومان اعتبار با حضور استاندار تهران در بهارستان مورد بهره برداری قرار گرفت که با این افتتاح‌ها برای ۱۲۸ نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، صبح دوشنبه و همزمان با دهمین روز از ایام مبارک دهه فجر انوشیروان محسنی بندپی با حضور در شهرستان بهارستان ۹ پروژه را مورد افتتاح قرار داد.

بر اساس این گزارش با افتتاح این ۹ پروژه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان برای ۱۲۸ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم اشتغال زایی ایجاد شده است.

پارک بانوان در نسیم شهر، کتابخانه خواجه نصیر الدین طوسی، سالن ورزش‌های ورزش باستانی در شهر گلستان و کلنگ زنی پروژه تقاطع غیر همسطح نسیم شهر از جمله پروژه‌هایی است که با حضور نماینده عالی دولت در استان تهران به بهره برداری رسید.

مجتبی خانجانی، فرماندار بهارستان در خصوص افتتاح این پروژه ها گفت: کتابخانه خواجه نصیر الدین طوسی نسیم شهر در زمینی به مساحت ۶۶۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال احداث شده و پروژه تقاطع غیر هم‌سطح در ورودی نسیم شهر نیز که مورد کلنگ‌زنی قرار گرفت به صورت چپ‌گرد است و راه دسترسی از نسیم شهر به بزرگراه آیت الله سعیدی به سمت اسلامشهر را ایجاد می‌کند.

کد خبر: ۵٬۰۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha