۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
۳ پروژه ملی بخش راه شهرستان طارم در دست اجرا است
مدیرکل راهداری زنجان:

۳ پروژه ملی بخش راه شهرستان طارم در دست اجرا است

زنجان - مدیرکل راهداری زنجان گفت: در حوزه راه‌ها سه پروژه ملی شهرستان طارم در دست اجرا است و تاکنون هم پیشرفت فزیکی خوبی داشته است.

عبدالحسین علی اکبری در گفتگو با خبرنگار بازار،به روند عملیات اجرای پروژه راه محور درام کرور و خلخال- دارم اشاره کرد و گفت: استارت این کار در سال ۹۴  زده شده و یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب خاکبرداری شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۴.۵ کیلومتر از این  پروژه به مرحله آسفالت رسیده است، اظهار کرد: برای این میزان آسفالت نیز بیش از ۷.۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل راهداری زنجان گفت: در حوزه راه‌ها سه پروژه ملی شهرستان طارم در دست اجرا است که تحول خوبی در اقتصاد این منطقه ایجاد می کند.

علی اکبری ابراز کرد: بهسازی محور زنجان به طارم و منجیل پروژه مهم شهرستان طارم در حوزه راه است که در سال ۸۹ عملیات اجرایی آن آغاز و بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیز برای این پروژه پیش بینی شده است.

وی افزود: محور درام به کرور - خلخل در دست احداث است، مسیر استان اردبیل تا تهران را ۷۰ کیلومترکاهش می یابد و این امر باعث توسعه اقتصادی در شهرستان طارم می شود.

کد خبر: ۵٬۰۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha