۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷
موافقت اصولی گاوداری شیری ۳۰۰۰ رأسی شستا در شهرستان نیر صادر شد
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل:

موافقت اصولی گاوداری شیری ۳۰۰۰ رأسی شستا در شهرستان نیر صادر شد

اردبیل- رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل گفت: طبق پیگیری‌های به عمل آمده موافقت اصولی گاوداری شیری سه هزار راسی شستا در شهرستان نیر صادر شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی نظام مهندسی کشاورزی اردبیل، شهرام محمدی ظهر روز دوشنبه در دیدار با فرماندار شهرستان نیر اظهار داشت: پیرو سفر مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی به استان و تصویب احداث ۵ واحد گاوداری شیری ۳ هزار راسی در شهرستانها، اواخر هفته گذشته جلسه اولیه در فرمانداری نیر با حضور دستگاه های اجرایی برگزار شد.

وی ادامه داد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با همکاری نظام دامپزشکی و علی‌رغم تعطیلی رسمی، با نگاه به اهمیت موضوع ظرف مدت ۴۸ ساعت اولین موافقت اصولی را به نام شستا در شهرستان‌ نیر صادر کرد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل گفت: امیدواریم مدیران شستا با درک عمیق از این فرش قرمز پهن شده برای مجموعه سرمایه‌گذار، احداث واحدها را در سطح استان زودتر آغاز کنند تا توسعه استان در آینده‌ای نزدیک محقق شود.

محمدی با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی در ارسال پاسخ استعلامات جهت صدور پروانه تاسیس واحد مذکور سرعت عمل نشان دهند، اظهار داشت: این واحد بزرگ تولیدی با ۳ هزار راس گاو شیری مولد و ۶ هزار راس کل گله در زمینی به مساحت حدود ۲۳ هکتار احداث خواهد شد و نقش مهمی را در تولید و اشتغال زایی خواهد داشت.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی در راستای تحقق اهداف مورد نظر و رسیدگی به مشکلات مربوطه یکی از اولویت‌های اساسی است و در این زمینه باید با در نظر گرفتن ظرفیت‌های کشاورزی و نیز توسعه آن‌ها برنامه‌های اساسی برای آینده داشته باشیم.

کد خبر: ۵۰٬۰۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha