۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
ابلاغ دوباره شیوه‌نامه بهداشتی برای صنایع استان سمنان/ دولت الکترونیک محقق شود
رئیس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان:

ابلاغ دوباره شیوه‌نامه بهداشتی برای صنایع استان سمنان/ دولت الکترونیک محقق شود

سمنان- رئیس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان گفت: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در قطع زنجیره کرونا اهمیت دارد در نتیجه بار دیگر ابلاغ این پروتکل‌ها به بخش‌های مختلف از جمله صنعت و تولید انجام شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم شریفی ظهر دوشنبه در نشست کمیته بازرسی و نظارت ستاد کرونا استان سمنان در سالن اجتماعات کوثر استانداری با اشاره به ابلاغ مجدد دستورالعمل‌های بهداشتی به صنایع و تولیدکنندگان بیان کرد: باید این دستورالعمل ها به صورت جدی پیگیری شوند تا بتوانیم کاهش آمار کرونا را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه پائین آمدن  رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان سمنان می تواند شیوع کرونا را بیش از پیش استمرار ببخشد، تاکید کرد: صاحبان مشاغل حتما با ستاد کرونا همکاری کنند.

رئیس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به منظور پیشگیری و قطع زنجیره انتقال کرونا در استان، تاکید کرد: هرچند در این شاخص وضعیت استان سمنان بالاتر از نُرم کشوری است اما باز هم برای مقابله با کرونا باید کارهای بیشتری را انجام داد. 

شریفی با بیان اینکه شاهد کاهش رعایت شیوه‌نامه‌ی بهداشتی هستم، گفت: این امر متاسفانه به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمکی نخواهد کرد.

وی خواستار دقت در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی همه افراد و طبقات و صنوف جامعه شد و تاکید کرد: از دستگاه‌های اجرایی می خواهیم تا در این زمینه پیشگام باشند چرا که الگویی برای جامعه هستند. 

رئیس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان تاکید کرد: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا دستگاه‌های اجرایی که در رعایت شیوه‌نامه بهداشتی کوتاهی کنند به مردم و مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

شریفی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی  جلسات را به صورت غیرحضوری و به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار کنند، گفت: این امر به تحقق دولت الکتورنیک و کاهش هزینه ها و اتلاف وقت نیز کمک خواهد کرد که خود می‌تواند مزیت‌های اقتصادی شامل کاهش هزینه ها را داشته باشد.

وی افزود: معتقد هستیم که دولت الکترونیک باید محقق شود تا ثمرات آن‌ چه در زمینه کرونا چه در زمینه کاهش هزینه‌ها و مزیت اقتصادی دیده شود.

کد خبر: ۴۹٬۹۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha