۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
۹۹ تن برنج احتکار شده از انباری در ملایر کشف شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان:

۹۹ تن برنج احتکار شده از انباری در ملایر کشف شد

همدان - جودکی؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف ۹۹ تن برنج احتکار شده از یک انبار در ملایر خبر داد و گفت: متخلف به پرداخت جریمه محکوم شد.

داریوش جودکی در گفتگو با خبرنگار بازار از کشف ۹۹ تن برنج احتکار شده از یک انبار در ملایر خبر داد و گفت: متخلف به پرداخت شش میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان بابیان اینکه عدم اعلام موجودی انبار احتکار محسوب می‌شود و جریمه نقدی در پی خواهد داشت؛ گفت: بر اساس گزارش اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر مبنی بر احتکار مقدار ۹۹ تن برنج به ارزش بیش از ۱۷ میلیارد ریال توسط یکی از واحدهای صنفی پرونده‌ای در تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر تشکیل شد.

جودکی گفت: شعبه مربوطه پس از جری تشریفات قانونی علاوه بر الزام به توزیع کالا در شبکه رسمی متهم را به پرداخت مبلغ شش میلیارد ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

وی با بیان اینکه از مردم بابت ارسال گزارش‌ها و همکاری با مجموعه تعزیرات حکومتی همدان قدردانی می‌کنیم، گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را ازطریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل تعزیرات حکومتی، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت وتارنمای t۱۳۵.ir اعلام کنند.

کد خبر: ۴۹٬۹۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha