۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
۷۷ هزار حلقه لاستیک در بین رانندگان اردبیل توزیع شد
معاون اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای اردبیل:

۷۷ هزار حلقه لاستیک در بین رانندگان اردبیل توزیع شد

اردبیل- معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای اردبیل گفت: بیش از ۷۷هزار حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه‌ای دربین رانندگان استان توزیع شده است.

به گزارش بازار به نقل از راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل، رضا شیرین زاده در بازدید از شرکت‌های حمل ونقل مشگین‌شهـر با اشاره به توزیع ۷۷هزار حلقه لاستیک در بین رانندگان اظهار کرد: در راستای رفع نیاز رانندگان و حمایت از آنها برای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم توزیع لاستیک به نرخ دولتی همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه توزیع لاستیک ناوگان‌های درون شهری و برون شهری به‌صورت نرم افزاری و تحت وب انجام شده و حواله‌های صادره نیز برحسب کارکرد ناوگان به صورت سیستمی صادر می‌شود، افزود: رانندگان استان جهت دریافت لاستیک ناوگان باری برون شهری بر اساس کارکرد و پیمایش می‌توانند با در دست داشتن اسناد مالکیت خود در مرکز استان به انجمن صنفی رانندگان کالا مراجعه کنند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای اردبیل فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از هفت هزار و ۷۸۹ دستگاه ناوگان باری را در استان یادآور شد و تصریح کرد: ۱۱ هزار و ۲۷۴ راننده در بخش حمل و نقل کالای فعالیت می‌کنند.

شیرین زاده همچنین از صدور ۱۸۲ هزارو ۳۲۵ برگ بارنامه خبر داد.

کد خبر: ۴۹٬۹۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha